What now?..


what_now1

.. ma deprima facebook si twitter, cand ma gandesc ca multe idei care pana acum stateau la baza articolelor de aici, de acasa, ajung sa fie rezumate in 140 de caractere sau un status update.. pe de alta parte, eu folosesc platformele sociale pentru a fi la curent cu informatiile din diverse domenii – nu, nu ca sa ma holbez la tzatze, sa arunc cu mesaje ieftine de agatat sau sa dau invite-uri la jocuri idioate cu diamante imaginare desenate de vreunu’ care nu avea altceva mai bun de facut.. asa ca, now what?..

.. mi se pare ca subiectele se repeta, adica.. animalele vin si mor, unele evolueaza, dar prostia omeneasca ramane constanta.. ceea ce inseamna ca ar fi redundant sa tot scriu in fiecare zi – cam ca antena3 – despre aceleasi 3-4 topicuri care ne consuma tara de pe dinauntru, transformandu-ne in gaura neagra interstelara in care se copuleaza toti.. dar pe de alta parte mi se pare stupid sa nu scriu despre ce ma afecteaza.. so, what to do.. what to do?!..

.. mno, Ioane pazea, ca azi ne ocupam de Pishty!..

.. m-am cam saturat de ungureii astia cu buletine de Romania, asta apropo de copulat.. or fi si unguri cu capul pe umeri, asa cum gasesti si olteni amabili si muncitori si moldoveni care nu-s muci de beti, nu zic.. dar in marea lor majoritate, cel putin activistii astia extremisti – fie ca inteleg de ce se epsista asa sau nu – ma cam fut la icre de multa vreme, si am refuzat sa scriu despre ei pe blog din 2 motive..

1. am zis sa nu zica lumea ca-s antisemit – desi, cine ma cunoaste, stie ca eu urasc prostia si nesimtirea, indiferent de rasa, culoare sau origine – ca stii cum e.. majoritatea-s minoritari, si au drepturi.. si daca zici ceva de ei, te trezesti cu sesizari de discriminare.. dar, de ce ar fi ei speciali? ca doar ma iau de toti si de toate pe blogul asta.. sa nu scriu despre ei ar fi o adevarata discriminare..

2. ma gandeam ca si-asa primesc mult prea multa atentie, de ce sa le-o mai acord si eu?.. deja de vreme buna urla in ungureste – ce urla, doar ei stiu – la mine in tara.. si ma gandeam ca daca tot urla in ungureste, urlu si eu in romana.. ca doar, ce cacat, avem aceleasi drepturi, desi eu ar trebui sa am mai multe, tinand cont ca devin minoritar in propria mea tara..

.. deci, ce doresti tu bozgore?.. tot urli de autonomie si independenta, foarte bine.. vorbeste maghiara, ridica gardul sus, pune poarta, si descurca-te singur!.. sa nu te aud ca ceri ceva, desi, in ritmul asta nu indeplinesti conditiile intemeierii unui stat de drept.. si, daca tot e asa, ia da-mi tu mie toti banii pe care i-ai primit de bugetul de stat romanesc in ultimii 24 de ani!..

.. da, da.. stim ca te lauzi ca esti roman, desi in ritmul asta ne cam gandim.. de ce vrea un roman sa stea departe, izolat de restul romanilor – considerandu-se special – dar totusi sa primeasca ajutor de la ei?.. e ca si cand un copil pleaca de acasa sa fie pe cont propriu, dar vrea sa primeasca alocatie toata viata.. fuck off, you!.. sa nu ne apucam sa vorbim de constutionalitate, ca ne-a scarbit Baselu’ de asta, dar il intreb si eu asa – desi, probabil ii ricoseaza in chelie: dupa ce atatia ani ai urlat la toti ca nu o respecta (constitutia), de ce curu’ calului nu ai trimis trupele sa ii imprastie pe aia?.. stateam si ma uitam cum ii pazeste politia.. da’ de ce pixu’ flaro sa ii pazeaza?..

.. au ales sa protesteze impotriva celorlalti romani – cam asta ar fi rezumatul, dus nitel la extrem, dar adevarul doare, nu-i asa Pishty? – si ii pazeste politia, in caz ca restul romanilor se trezesc sa le-o da in gura, asa cum ar merita.. daca mi-aduc aminte, romanii si-au luat-o in gura prin capitala cand protestau – si aia violenti si ceilalti – pe motiv ca obstructioneaza traficul, blablabla.. lista lunga de motivatii si scuze ca sa nu incarceram angajati MAI.. si pe astialalti ii pazim?.. mi se pare ca primul care se vede vinovat de discriminare e chiar statul roman, d’aia s-a si ajuns in situatia asta..

.. de-a lungul anilor, sub pretextul protectoratului minoritaii, ungurii si-au luat-o in cap ca sunt o subspecie speciala a romanilor – cu mai multe drepturi si mai putine responsabilitati.. har Domnului, ca cu sanctionatul ungurilor mai greu pe la noi.. e valabil firul evenimenterlor si pentru rromi – tigan nu mai e voie sa fie folosit, jigneste.. alegeti voi domeniul si ei au fost speciali.. nema taxe de inscriere la facultate, admitere cu nota 5 pe locuri bugetate, scutiri, avantaje, etc. etc.. toate asta ca sa lingem in cur, cat mai sus inspre amigdale pe aia de prin Comunitatea Europeana, sa dea bine si sa putem cersi fonduri – ca de acolo vine comisionu’ si vila de vacanta.. bineinteles, asta se raporteaza la persoanele care au putere de decizie in pix si stampila, nu la toti romanii – desi, as fi curios care e parere lor, la general, de toata nebunia asta.. si, tot auzim de asumarea raspunderii, dar inca nu am inteles de ce in tara asta de cacat nu e raspunzator cel care semneaza?.. se face d.p.d.v. legal disociere intre postul – prim ministru – si titularul – Victor Ponta.. si tot ce semneza Victoras si isi asuma raspunderea in calitate de prim ministru nu il afecteaza odata ce nu mai e in functie.. da’ de ce mortii masii?!.. in ritmul asta asumam, dar nu e nimeni responsabil de greseli, decat primul ministru.. adica un roman, oricare roman, si toti la un loc.. adica ne-am futut singuri in timp ce altii mancau bine pe banii nostri.. va place legea la romani, nu-i asa?!..

.. cel mai misto mi s-a parut ca s-au dus secuii pe la mine prin tara, protestand pe drumuri pe care platim taxe, fara drapel romanesc, si urland in limba lor – nu a mea – si dupa ce li s-a facut rau, au sunat salvarea.. da’ de ce ai sunat pretene?.. vrei autonomie, plateste-ti singur salvare.. vrei protectie, ia o firma de paza nu chema politia.. vrei autonomie, ia-o spre Cluj si opreste-te cand ti se amelioreaza simptomele si ai ajuns in Buda!..

.. ne jignesc si ne umilesc zi de zi cu atitudinea asta sfidatoare pe care o suportam de ceva ani, dar se pare ca baieteii au si pretentii acum.. eu sper doar ca, in cazul in care se va ajunge acolo si autoritatile romane se piaptana in oglinda in loc sa ia masuri, romanii sa fie uniti si sa le pun capac asa cum merita si cum li s-a mai pus!.. nu-s eu ala sa instig la violenta sau razboi civil – desi, am senzatia ca o face UDMR-ul asa, in mod direct si pe fata – dar si eu, din intamplare, sunt cetatean roman, si am dreptul – chiar si obligatia – sa imi apar tara de orice dusman, fie el din afara sau din interiorul tarii.. ce zici Pishty, iti vezi de treaba ta si ramanem pretini, sau.. ?!..

later..

Leave a Reply

