Get by..


.. salutari, din nou, din mintea nebuna a subsemnatului.. ultima luna am cam fost absent.. de ce?!.. pai, bucuros ca mi-a venit laptopul de la garantie m-am apucat de treburi and shit, ca sa imi crape iar o saptamana mai tarziu.. misto, nu?!.. dupa care, inapoi la garantie iar eu iara notebook-less – da, cred ca m-ar impusca maestrul Pruteanu – asta pana ieri.. greau sa supravietuiesti fara informatie si internet, dar incep sa ma obisnuiesc.. plus ca, m-am obisnuit sa imi umplu timpul cu sport.. si, iata-ma tastand din nou in fereastra de wordpress.. nu indraznesc sa ghicesc pentru cat timp, dar cat dureaza am urmatorul anunt – vara asta fac prostii!.. chestii din’alea tampite si negandite, care nu imi stau in fire, si care vor face oamenii care ma stiu sa se intrebe daca-s pe droguri sau doar nemancat.. de ce?!.. pentru ca pot.. pentru ca vreau.. si pentru ca am asa o doza mare de nebunie reprimata care trebuie sa iasa la lumina.. si cum, violenta e ilegala, aleg sarcasmul si nebunia.. asa ca, pazea..

.. asa, de incalzire, piesa de mai jos.. enjoy..

later..

Leave a Reply

