Up in smoke..


hard-disk-drive-with-smoke

.. si uite-asa, tastez eu de pe stick-ul live si boot-abil de Ubuntu, despre care vorbeam recent.. de ce?!.. pai, simplu..

.. desi mi-am cumparat de curand un laptop nou-nout de la Toshiba – asta insemnand candva prin 20 ianuarie – si m-a costat o caruta de bani, va anunt ca dupa 80 de ore de functionare hdd-ul de system, un ssd de la Sandisk de 128 de gigi, a crapat in mod epic.. a distrus tabelul de partitii, a eradicat tot – cu tot cu partitii de recovery.. it’s gone baby.. si, cum e in garantie, nu pot apela la solutia simpla – schimbat de hdd, asa ca trebuie trimis la rezolvat.. partea funny – l-am luat din Germania pentru ca am vrut ceva bun – nu stiu ce spune asta despre Toshiba sau Sandisk, dar ca de obicei eu sunt baftos.. sunt convins ca nu voi avea probleme cu garantia sau serviciile, pentru ca stiu ca-s oameni seriosi – unul din motivele pentru care am luat de acolo, dar pana cand sa ajunga la ei, laptopul va face o mica excursie..

.. excursia probabil ca va avea loc via DHL Romania, sucursala Sibiu.. va dura o zi, pe avion, pe o distanta de 1500 de km.. odata ajuns, trebuie lasat la magazin, care il trimite la Toshiba.. acolo, se repara si deja putem discuta de intors.. cat ma costa chestia asta?!..

.. pe langa faptul ca, desi nu-i va fi nimanui dor de mine, voi absenta urmatoarele 2-3 saptamani de pe net din lipsa de scula DHL ma tapeaza de 650 lei – avionul pana acolo plus livrarea la botul calului.. sincer, nu e un pret exorbitant dar e o suma imensa pentru mine, pe care nu o am in buzunar.. deci, si chel de bani si absent.. great day for science..

.. si, desi il urasc, ma vad nevoit a folosi telefonul pentru a mentine contactul cu civilizatia.. so, if you love me, call me.. if you don’t, well.. who cares..

later..

much, much later..

Leave a Reply

