Da’, de ce?!..


2_interfon_uc

.. mah, eu m-am saturat.. nu stiu cati ani sunt de cand s-a decis la o reuniune pe scara ca ar fi util si placut sa avem interfon la scara.. cred ca eram student pe atunci.. prin 2003 cred.. ma rog, irelevant.. ceea ce e relevat, totusi, este faptul ca, de cand s-a montat interfonul, toata lumea suna la mine.. da’, de ce?!..

.. ala cu pliante de la Kaufland, postasul, ala de la Electrica daca are treaba pe la contor, ala de la Gaz ce face verificari.. toata lumea suna la mine.. e adevarat ca stau la etajul 2, cum ar veni jumatea scarii si jumatea interfonului, dar dreq in ea treaba, ca m-am saturat..

.. mi-am dat seama de mult ca am doar doua posibilitati sa scap de povara asta.. fie inchid interfonul – ceea ce mi se pare enervant din start, sa fiu eu nevoit sa inchid interfonul, pe care l-am platit, pentru ca niste nesimtiti insista sa ma deranjeze de luni pana duminica, indiferent de intervalul orar.. fie, urmatoarea data cand suna, cobor cele 2 etaje pana jos in curu’ gol, ii dau o palma si ii spun sa nu ma mai deranjeze ca-s ocuat – nu stiu daca asta ar aduce dupa sine un anunt la spitalul de nebuni din partea vecinilor, desi ei ma cunos ca nu-s tocmai normal..

.. inca nu stiu cam ce solutie adopt, stiu doar ca urmaretu’ o sa primeasca reactie pentru ultimii ani.. desi, pe de-o parte mi-e mila de el, va servi – sper – ca exemplu pentru restul taranoilor..

later..

Leave a Reply

