Radio Ton..


Radio-ubbcluj

.. viata poate deveni plictisitoare prin Germania – da, chiar si acolo – cand nu ai stimulente.. si nu, nu ma refer la tzatze, bulane si bauturi spirtoase.. disperatilor.. pentru mine Germania nu e raiul, tara unde curge lapte din silicon si miere din buzele verticale.. e otara, si basta.. iar taranoii astia inapoiati care se duc acolo in concedii in plimbare – pe bani munciti, ca doar ei e intelectuali, ce dreq – au senzatia ca tara e geniala.. din pacate pentru noi, tara aia e la fel de plina de idioti ca si a noastra.. dar trecem peste.. si va zic alta data ce dreq a cautat prostu’ pe acol’..

.. cum ziceam,. daca nu ai chef sa iesi in oras sa dai 7 euro pe o bere ca sa auzi sasalai in jur si sa le vezi privirea lor stinsa ce denota ca, undeva in fundal, rotitele s-au impotmolit deloc si nici nu se mai deranjeaza sa le urneasca, poate deveni plictisitor.. oricat te-ai plimba, ai vizita si ai face poze, la un moment dat m-am potolit, mi-am luat o lada de 20 warsteiner, mi-am aruncat cracii in aer si m-am pus la tv.. nu de alta, dar pe superrtl si prosieben te poti uita toata ziua linistit..

.. dar cel mai si cel mai eu duc dorul muzicii de calitate atunci cand sunt singur.. si, pana sa apuc la internet si butoane de laptop nou, singura speranta era radioul.. spre surprinderea mea, am gasit unul care nu suge, din contra.. cred ca asa se vroia EuropaFm, cand l-au fatat astia in 2000.. si daca chiar a fost reusit la inceput, acum suge atat de epic, incat uneori imi vine sa imi bag antena de la masina in cur, din mers, in speranta ca imi distrage atentia. desi, in sinea mea sunt constient ca durerea produs de “melodiile” lor e mai mare, fapt care ar duce doar la o durere, anala, dar o durere totusi.. anyway..

.. am dat de Radio Ton.. postul e genial, si totusi simplu.. stiri, informatii, si muzica placuta, comestibila si care te si face sa misti laba.. piciorului.. fara sa aiba un playlist limitat si un shuffle configurat de tot rahatul.. e drept ca, acolo il poti asculta oriunde, la noi doar daca ai un device conectat la internet.. oricum, eu zic ca merita incercat.. mie mi-a salvat multi neuroni de la sinucidere..

later..

Leave a Reply

