You fatty..


.. toata nebunia a plecat de la o oglinda.. oglinda montata pe usa dulapului meu, mai precis, care mi-aratat intr-o seara, cand ieseam gol pusca de la dus si incercam sa ma imbrac rapid sa o tai, ca am inceput sa devin scarbos.. stiam ca am strans neste kile, dar nici chiar asa.. ca sa fie clar, pe vremea cand eram student si aveam 22-23 aveam 64-65 kile la cei 186 centimetri inaltime ai mei.. nu aschilopat, dar nici multe nu mai aveam..

.. sport am facut mereu, si nitel de fibra aveam acol, dar nu stiam ce naiba sa mai fac sa prind neste kile, ca vorba aia.. de mancat, mancam – colegii mei stie.. mai tarziu mi-am dat seama de cauza.. morala e ca am inceput sa intru in normal si sa prind kile cand i-am dat papucii fostei.. a fost un fel de pachet 2-in-1.. insa, cum de sport m-am lasat – fie ca nu aveam cu cine, fie ca nu aveam timp sau chef (scuze se gasesc mereu) – kilele au inceput sa prinda cute, si o oarecare forma protuberanta pe burta.. nu pot zice ca am fost gras sau cu burta de manelist, dar mie mi s-a parut monstruos de scarboasa, asa ca am pus mana – si muschiul – la treaba..

.. atentie la regimul alimentar.. ce, cat, cand, cat de des si unde mananc.. apoi am apelat la adjuvanti gen inulina si L-carnitina, dar cel mai important e ca am miscat curu.. si l-am miscat serios, si in fiecare zi – fie ca am program incarcat, mi-e lene sau nu am chef – de luni pana vineri trag tare.. si incep sa se vada efectele.. e adevarat, ca nu se vad instant, decat sub bisturiu, dar eu unul zic ca daca tragi tare se vad destul de repede.. la mine, de exemplu, fac sport intens de doua luni.. aveam aproape 83 de kile si un inceput de burta ce se vedea prin bluze mulate sau etc si devenise incomoda la alegerea imbracamintii, ca sa nu mai zic ca mi-era greata de mine insumi.. e, am ajuns la 79-80.. burta a scazut, chiar daca nu complet, si muschii incep sa se defineasca.. avem masa musculara, ca dovada ca unele tricouri incep sa ma stranga.. si, sa-mi bag pixu’ daca la vara nu am pachetele si dungulite.. ca, daca se vad efectele in doua luni, inseamna ca nu transpir si ma dor toate degeaba, ceea ce ma ambitioneaza sa trag si mai tare.. sa speram ca am bani de greutati – am uitat sa va zic ca fac acasa, cu gantere, greutati si exercitii tipice, pentru ca vreau un muschi clasic, frumos definit si cu fibra si forta, nu umflat la sala si, dupa prima luna in care nu faci, cazi in cur cand ridici 10 kile – ca sunt al dreq de scumpe.. 10 kile de fier 117 lei (indiferent sub ce forma si cate gantere il iei).. dar decat sa ii dau pe pizza, bere si sandvisuri de prin oras, mai bine ii investesc in greutati..

.. ca si bonus, efectele se vad si pe alte nivele.. dorm mai usor, ma odihnesc bine – indiferent cat de putin dorm.. ma trezesc usor dimineata si a disparut senzatia aia de oboseala si lipsa de vlaga.. plus ca nu mai simt nevoie sa manac mult, l-am dresat pe consum optim..

.. pacat doar ca altora nu le e rusine – si aici ma refer la muieri, mai mult – de cum arata.. adica, poti sa pui cat machiaj vrei pe tine, sa ne arati bulanele si decolteul, eu tot iti observ celulita, si cum joaca suncile pe brate si pe picioare.. observ ca stai garbovita, ca ai cocoasa.. ca nu ai pic de fibra pe tine.. ca ai X-uri si calci stramb cu laba piciorului.. ca mergi de zici ca ti se desfac suruburile, chiar daca esti cu nasu’ pe sus.. sunt convins ca daca le pune cineva sa faca treaba in casa, chemi salvarea pe la jumate.. si la mare se vede cel mai bine asta.. tipele tinere, pana prin 28 de ani arata rau, dar rau de tot ma.. au tanga, fitze si tzatze, dar respect de sine deloc.. respectul meu se indreapta catre mamicile alea cu copii de 5-6 sau chiar 10 ani de mana care arata superb, si care chiar arata de 17-18 ani, asa cum ar trebui sa arate scroafele tinere ce se zbenguie prin cluburi – si nu numai.. imi dau seama ca pentru ele – mamicile – eforul e imens si distribuit pe mai multe laturi ale vietii lor, si totusi au respect de sine si vointa .. in ochii mei valoarea lor e inestimabila.. mai iute as invita o mamica in oras, sau chiar sa imi fie partenera de viata, decat una de varsta mea – nu ca m-ar baga o mamica in seama, dar zic..

.. intre timp, las penibilii cu penibilii.. eu stiu ce vreau, si ma lupt sa realizez.. poate nu o sa reusesc sa respect termenul, ca pana la urma nu e sanatos nici sa fortezi corpul sa faca ce vrei, dar mai devreme sau mai tarziu, va fi cum vreau eu.. ca-s berbec, si daca tot sunt incapatanat, sa fiu cu cap.. iar pentru cei care zic ca ei nu pot, sau ca e greu, le zic ca nimic nu e imposibil.. oricine poate, nu doar Carmen Bruma sau Arnold.. trebuie doar timp si munca.. va urez sporuri – si mie la fel – si sanatate!..

later..

5 thoughts on “You fatty..

  1. :)) nu arunc cu nimic, it’s called saying my opinion. Nu sunt de acord in general cu afirmatii generale pentru ca e cam greu sa aliniezi pe toti si toate la aceeasi chestie. indiferent de “chestie”. Eu sunt multumita cu mine to clarify ce ziceai mai sus, dar nu sunt nici oblivious sa cred ca toti au aceeasi poveste­čÖé

    Like

    1. You do what you have to do.. eu nu am scris articolul asta ca sa jignesc pe cineva.. intai, m-am facut pe mine gras si m-a mdeclarat nemultumit de asta.. si apoi, am incercat, in putine cuvinte, sa deschid ochii macar unei persoane si sa indrept atentia spre importanta sanatatii.. in putine cuvinte, pentru ca nimanui nu ii place sa i se spuna ce sa faca sau ca greseste.. Eu le stiu pe ale mele.. Voi faceti ce vreti­čÖé..

      Like

  2. o singura chestie am de zis. celulita nu tine doar dupa cum crede marea majoritate dupa un stil de viata plin de fastfood, sucuri cu e-uri si grasime ingurgitata zilnic .:) sunt si cazuri in care se mosteneste genetic, exista o predispozitie genetica­čÖé asta inseamna ca indiferent daca mananci salate sau chestii fierte si din cand in cand..adica rar…tampenii de genu covrigi, un hamburger bla bla tot se pune. Sa nu mai vorbim ca daca nu ai timp liber sa mergi la sala pentru ca stai la birou 10-13 ore pe zi daca nu si mai mult­čÖé se tine sub control cu ceva echilibru, miscare si food dar atat. Nu te grabi sa judeci tot timpul­čśë

    Like

    1. N-as vrea sa te jignesc in vreun fel, si am senzatia ca te-ai regasit pe undeva prin articol.. dar povestile astea cu “mostenirea genetica” sunt pentru cei destul de naivi sa le creada si cei ce sunt dispusi sa le foloseasca drept scuza – indiferent in ce context sau cui..poti fi predispus la anumite boli, afectiuni – si da, poti da “vina” pe parinti pentru asta – dar acele predispoziti pot fi combatute – si nu prin medicamente – atata timp cat ai un stil de viata echilibrat si vointa sa o faci.. primul pas e, de obicei, sa renunti la “Boala Frigider”, iar restul pasilor.. as mai avea de scris mult aici, dar sunt convins ca ai avea contraargumente.. Metabolismul poate fi “dresat”, insa da, necesita timp.. pentru cei care nu vor sa astepte apeleaza la bistiuriu – si aici mentionez ca asta nu e solutie la problema, e doar tratarea “simptomelor”..
      Sunt dispus sa accept ca unii au un program de lucru f incarcat, e adevarat.. si nu esti singura in situatia asta.. dar din nou – daca vrei, poti..
      Asa ca, macar, inainte sa folosesti o scuza, alege si tu una si tine-te de ea.. nu arunca cu toate ca sa alegem noi..

      Like

Leave a Reply

