Interzis!..


.. mno, si weekend-ul asta am putut petrece mai mult timp cu nevasta-mea.. am facut in asa fel incat toate alea-alea casnice sa fie gata vineri seara, asa ca zilele de sambata si duminica chiar au fost libere.. si ce face prostu cand nu are ce face?!.. pleaca tanda..

.. cum nu aveam chef de condus, si daca as fi avut chef nu imi permitea buzunaru’, a facut nevasta neste senvishuri din’alea de te lingi pe buze, a mtras ghiozdanu’ in spate si am plecat “gatiti” prin oras, aiurea.. si cand zic prin oras apai.. chiar ma refer ca peste tot am fost.. as putea face un traseu tursib, dar morala e urmatoarea – plimbareala a continuat si duminica, si am calculat seara ca am facut in cele 2 zile cam 40 km pe jos.. ‘nough said..

.. am dat si pe la Bookfest – fain organizat si plin de carti si alte cele pentru toate gusturile si buzunarele – de unde nu puteam pleca cu buzunarul plin, asa ca am luat cate o carte de cadiula si neste DVD-uri cu teatru vechi – din’ala cu care am crescut pe TVR marti seara, remember?!.. anyway.. ne-am holbat pe acol mult si bine, ba chiar l-am stresat un pic pe tipul cu sistemul audio, ca ne-am apucat sa butonam.. p.s. frumos din partea Bookfest ca dadea cate o cafea gratis.. nu strica..

.. dup’aia ne-am plimbarit pana in parcarea de la Teatru, ca sa vedem lumea cum transpira in timp ce se chinuie sa nimereasca gaura – Basket mah, nu altceva – si mi-am auds aminte de vremurile cand, vineri dupa-masa, ne adunam toti la o partida in curte la ‘Goga si nu plecam de acolo pana nu eram sleiti de puteri sau bezna.. chiar as mai juca, da’ nu prea am cu cine.. daca citeste vreunu si are chef, sa ridice mana sus..

.. de-acol ne-am holbat prin Dumbrava la tot felu’ de chestii.. ca mno, cand plec cu nevast asa, aiurea, ne holbam ca tantalaii la tot ce e util – sau nu – si comentam si facem misto, pana cand se uita vanzatoarea urat la noi sau se baga sub tejghea.. mno, si decisi, am fugit spre casa sa scap de ghiozdanul – pe acum – plin de cultura.. nu va zic ce-am facut cat am stat pe acasa, ca nu are rost.. mno, si de acol, mai departe..

.. evident, ca ajunsi pe la Sala Transilvania, trebuia sa fie un targ, ceva.. mereu e.. si mereu e cu intrare, ca e Romania, da’ trecem si pe asta.. hai sa intram si aci, vedem ce mai e.. nu e nimic.. aceleasi produse.. aceiasi chiloti, aceiasi blugi, aceiasi papuci, aceleasi sosete cu care suntem obisnuiti de anul trecut.. da’ l-am vazut pe ala cu haine de blana naturala.. nu pot sa zic ca imi par frumoase, dar sigur sunt sanatoase.. si am vrut sa vad daca sunt captusite pe interior, sau dardai cu blana pe tine – ma refer la muieri, evident – dupa ce scoate prostu’ atatia bani din portofel pentru tine..

.. priculiciul de serviciu – alias vanzatorul – statea tolanit, precum un manelist de valoare tuciuriu ce se exista, bolborosind chestii intelectuale in telefonu’ lui deshtept – evident, cu volum ridicat, ca sa stie toata sala.. am apucat sa ating haina de blana, in incercarea de a o pipai pe interior – in scopuri practice, nu de placere – si instant, ca supa la plic, sare la mine si urla..

– NU ATINGETI MARFA EXPUSA!

.. o fi vorbit el frumos, dar m-a deranjat intonatia si volumul.. vorba aia, eu nu-s unu’ din prosti la care urla el in telefon.. asa ca i-am urat un frumos..

– mno, caca-te in ea blana si pastreaz-o!..

.. si, chiar am ras cu corina imediat dupa.. nu atingeti marfa expusa.. pai, si atunci ce cacat sa facem cu ea.. sa ii facem poze din departare?!.. sa salivam la mirosul de naftalina?!.. poate ar vrea sa platim pretul de pe eticheta si eventual sa ii si lasam marfa.. da’ totusi, de ce dreq te-ai mai deplasat cu “marfa” pana aci, daca nu avem voie sa o pipaim?!..

.. eu cred ca asta a confundat blanurile cu nevasta-sa.. probabil pe aia trasa stea toata ziua cu gura.. pentru ca ea sta cu gura.. eh, poate nu sta.. anyway..

later..

Leave a Reply

