What?!..


.. ma intreba zilele trecute Gabi de ce nu mai scriu pe blog.. ceva de genu’.. nu tin minte formularea, ca nu mi s-a parut vital sa imi incarc Ram-ul.. anyway..

.. am scris candva despre blog, si cu ce se mananca.. si cum nu-s genu’ care se citeaza sau intai verifica ce a scris, ca sa mai traga neste vizite, sper ca ce am scris dupa articolul ala, inclusiv acum, respecta ce gandeam atunci.. ar trebui, ca erau ale mele si alea.. verificati voi si injurati-ma in comentarii, imi place sa ma cert.. moving on..

.. departe de mine de a ma supara pe cinvea ca vreau sa scriu.. ma si mira ca am cititori.. am scazut in statistici, si media a ajuns undeva pe la 60-70 vizite pe zi, si chiar si aia ajung din pura intamplare sau pentru ca da Google gafe..

.. poate i se pare omului ca blogul consuma curent dejaba, tinand cont ca nu mai apar articole cum apareau odata.. ceea ce mi se pare realist si justificat.. dar totusi, mi se pare deplasat sa ma intrebi de ce nu scriu, si asta nu pentru ca ma simt jignit..

.. nu cred ca poti sa scrii pe blog la comanda, si nici macar la ziar.. asta e si motivu’ pentru care nu suport jurnalistii si bloggerii care, pentru diferite atentii, favoruri sau tichete de salar scriu ce li se zice, cum li se zice si cand li se zice.. mai grav e ca fraierii le iau de bune.. ca dovada, ca McDonald’s cica prepara si serveste – mai nou – mancare vegetariana.. si fraierii cumpara.. daca asta nu e contradictie in termeni, nu stiu ce e..

.. mno, si ce sa scrii pe blog?!.. ce te pasioneaza, ce te afecteaza, ce te deranjeaza, ce te intereseaza.. nu facem liste, ca nu e meniu.. si daca ar fi, ar trebuisa platiti la sfarsit – nu, nu aveti voie sa comentati despre servire.. eh, cum nu-s un filfizon la costum, conducand bmw si butonand la iPhone, plimbandu-ma prin terase si laudandu-ma cu cifra de afaceri, in timp ce planuiesc urmatorul concediu exotic – unu’ pe luna – nu am chestii prea extravagante si iesite din comun de scris pe cilea..

.. asa ca, ar trebui sa scriu toata ziua de problemele de zi cu zi – si nu numai – despre dieta mea, si faptul ca m-am apucat iar de sport, despre serialele cu care imi tin de urat, despre noi albume sau concerte, despre.. hmm.. in ritmul asta, gasim si teme de scris.. nu ca ar citi cineva, dar macar scriem.. well, multumiri lu Gabi ca m-a asezat aci, pe scaun, cat sa ma apuc de scris.. dau o bere, tuh!..

.. intre timp, ma holbam la misto pe net, cu ajutorul fidelului Google, evident, si am gasit o lista cel putin interesanta de subiecte de abordat pe blog.. un fel de.. 100 filme de vazut intr-o viata, dar pentru tastatura.. probabil ca o sa mai fur cate o tema de pe acolo, ca sa va mai cical retina – si nu numai..

later..

5 thoughts on “What?!..

  1. cred ca modalitatea corecta de abordare sa iti stabilesti targetul public. Atat. de aici deriva ce subiecte tratezi, la ce nivel si in ce maniera.

    Like

    1. blogul asta a prins viata intr-o perioada neagra din viata mea.. singura persoana pentru care scriu si singurul target sunt eu.. si atat.. restu’ celor vanduti banilor si numarului de vizite le urez un calduros “felicitari ca va trageti pe cur!”..

      Like

Leave a Reply

