Orar..


.. da, stiu ca am mai scris despre Blue Air, dar baietii astia sunt atat de seriosi, incat merita laudati inca o data..

.. am intrat ca un dobitoc pe pagina oficiala a companiei, incercand sa aflu orarul de functionare al agentiilor din Sibiu, dintr-un motiv simplu.. dobitocul voia sa achizitioneze un bilet – din ce mi-aduc aminte baietii astia din asta isi castiga painea..
mno, si iacata ce am gasit pe pagina..

.. cred ca e destul de clar pentru toata lumea.. a fost si pentru mine, pana cand am ajuns la aeroport azi, si am gasit agentia blue air pustie.. am intrebat pe doamna de la ghiseul de informatii al aeroportului – careia ii multumesc pentru amabilitate – care imi spune clar ca vineri si sambata nu e deschisa nici o agentie blue air din sibiu, si ca agentiile – alea doua – au o singura angajata, care se plimba intre ele, agentii deschise doar in zilele in care compania are zboruri.. cu ce sa incep oare?!..

  1. ma pretenarilor, eu unul nu am atata timp si energie la dispozitie sa merg de-ampulea tot orasul, ca sa ma trezesc ca e pustie agentia.. asa ca, ce-ar fi sa il dati un pic pe adminul paginii cu capul de pereti, poate isi aduce aminte sa faca un update la pagina cu orarul agentiilor..
  2. daca tot aveti doua agentii ale voastre, ce-i mah cu economia asta de angajati?!.. cum adica o singura angajata care fuge dintr-o agentie in alta.. si cum dreq sa ghicesc eu la care e si cand ca sa imi pot achizitiona bilet?!..
  3. cum adica agentiile sunt deschise doar cand aveti zboruri?!.. pai de unde moartea capriorii mele sa stiu eu cand aveti zbor.. ca doar nu mi-a zis Neti de dimineata.. cand zboara avionul, vindem bilete.. in rest nu.. pai si at la ce dreq avesti sistem de rezervari si achzitionare bilete din timp?!..

.. intre toate astea, ma mir ca avioanele blue air mai au bani de combustibil.. agentii inchise, program aiurea si incorect afisat pe pagina.. un singur angajat care isi doreste cu ardoare o insigna de teleportare..

.. imi pare rau, dar Blue Air nu e low cost.. e low class.. e low de tot..

later..

Leave a Reply

