Suvenir..


.. bun, si.. raliul sibiului.. motoare turate, pisi-uri cu bulane lucioase peste tot, adrenalina si spectacol.. pe langa toate astea, mai e parada de masini aliniate in piata mare din sibiu.. pana aici, totul clar..

.. eram in oras cu treburi, la pas, si trebuia sa ajung pe undeva pe langa liceul Gheorghe Lazar, asa ca am ales ruta directa – prin piata mare.. nu m-a deranjat sa mai vad o data masinile, insa nu am apucat sa le vad pe toate cand sunt intrerupt de un stol de domnisoare echipate pe toace si rochii mini care se ofera, ca metoda promotionala a companiei de care erau angajate – ORANGE – sa imi faca poza cu orice masina doresc, dupa care poza respectiva va fi imprimata la orange shop-ul cel mai apropiat, ca suvenir – urma sa revenim in vreo 15-20 minute.. mno, ma grabeam, dar am zis.. ce dreq, hai sa mi-o traga in chip..

.. ma asez frumos langa o masina, tanti imi face poza cu tableta – da, doar asa se mai fac poze, ca altfel nu esti trendy – si plec in treaba mea spre Lazar.. umblu ce umblu, imi rezolv treburile, si revin.. nu am numarat, dar sunt convins ca au trecut minutele alea.. intru in orange shop-ul ala minuscul din piata mare, unde multii altii asteptau, ca si mine, poza – intr-un miros infernal de glande sudoripare.. am reusit sa suport aromele ce ma inconjurau, datorita simplului fapt ca nu apucasem sa mananca de dimineata, ca altfel.. mna, in timp ce astept, don’soarele mai devreme mentionate pleaca din nou “pe teren”.. imi vine randul, ma holbez cu tipul de acolo printre poze, si a mea nu era.. ne uitam iar, tot nu era.. fapt pentru care tipul de acolo – angajat sau nu, avea tricoi orange – imi spune urmatoarele:

– stiti, astea-s toate pozele pe care fetele le-au facut de azi dimineata si au descarcat pe laptop.. se prea poate sa nu fi iesit poza sau sa fi intampinat fetele vreo eroare, ca na.. asta-i situatia.. ele nu-s prea tehnice.. daca doriti, le puteti astepta sa se intoarca..

.. si asta a fost tot .. scuza, explicatie si flit.. toate intr-o singura fraza.. orange – eficienta in comunicare..

.. spre deosebire de domnisoare, eu nu-s platit sa stau toata ziua prin piata mare, asa ca am decis sa plec fara poza, ca nu era vitala.. deja consumasem destul timp.. si as fi consumat si mai mult certandu-ma, plus ca, daca e sa o gandim frumos si obiectiv era vorba de o promovare si un suvenir primit gratuit.. n-aveau obligatii fata de mine – desi, mentionez, ca mai sunt si client orange de ceva ani buni..asa, doua scurte intrebari, totusi:

1. de ce poze cu tableta?!.. nu isi permit cei de la orange camere foto sau pur si simplu sunt de parere ca sunt depasite?!

2. daca domnisoarele nu-s tehnice, cine naiba le pune sa faca poze?!.. sau era greu sa pui un fotograf sa faca poza in timp ce sensibilele domnisoare sexoase iti tin de urat?!..

.. asa ca, per total, vreau sa le multumesc reprezentantilor si angajatilor orange pentru ca m-au facut sa irosesc mai mult de o jumtate de ora din viata, pentru ca m-au pus pe drumuri degeaba si pentru ca au reusit sa imi faca scarba a mai intra vreodata in vreun orange shop – daca asta era modalitatea de a ma convinge sa achit facturile online, au reusit.. cu brio!..

.. bravo fetele, intr-adevar meritati banii.. asta da promovare!..

later..

One thought on “Suvenir..

Leave a Reply

