Jon Lord is dead..


.. am aflat via metalhead, ca Jon Lord nu mai e printre noi.. din pacate, site-ul oficial al lui Jon a confirmat informatia..  pianist, compozitor si geniu suprem al clapelor.. omul asta mi-a marcat copilaria prin sunetele magice pe care degetele lui supranaturale reuseau sa le obtina cu o finete si usurinta nemaiintalnite..

.. mi-e greu sa descriu ce simt, si putin ciudat.. nu l-am vazut pe omul asta la fata si nu l-am cunoscut personal, dar imi dau lacrimile gandindu-ma ca nu il mai avem printre noi.. mi se face dor de el si imi doresc sa ii zambesc si sa il aplaud in semn de apreciere, respect si recunostinta pentru toate cele cate le-a oferit noua, tuturor.. sunt trist sa aflu de disparitia lui si chiar si mai trist dandu-mi seama ca, incet-incet, muzicienii de valoare si idolii copilariei mele – si nu numai – dispar incet in umbra nefiintei, lasandu-ma parca singur..

.. Jon.. prietene.. frate.. nu te voi uita niciodata, iar fiecare dn notele muzicale, masurile, piesele tale imi vor ramane mereu in suflet si lumina, si poate.. chiar si pentru o secunda.. te va aduce inapoi la noi..

.. fie ca lumina creatiei si spiritului tau sa straluceasca pentru totdeauna, iar sufletul tau sa isi gaseasca linistea acolo unde numai dreptii se odihnesc..

.. rock on

Leave a Reply

