Pigeon..


.. I haz a new friend..

.. contrar aparentelor si impresiior create pe baza vociferarilor mele legate de javrele maidaneze, mie chiar imi plac animalele – insa sa nu uitam cine e stapanul..

.. desi stau la apartament, la bloc, ca un orasean ce ma gasesc, asta nu m-a impiedicat sa imi satisfac curiozitatile legate de animale.. sa ma gandesc ce animale am avut: pui de gaina, pui de rata, arici, iepure, porumbel, miel, caine si clasicii pesti in acvariu.. despre fiecare am ceva povesti, si poate candva imi vine chefu’ sa ma destainui, dar pana atunci va zic de noul meu prieten..

.. nu stiu cum il cheama, sau daca il cheama.. asa ca o sa il numesc Ciufulici..

.. Ciufulici e un porumbel, dar nu ca oricare altu’.. are un marcaj la picior – un inel din’ala de la ambalajul painii, asa ca apartine el cuiva.. porumbelu’ asta de vreo 10 zile, asa.. s-a invatat prost.. in fiecare dimineata il gasesc in pervazul de la bucatarie, gugurind ca disperatu’ si cersind mancare..

.. nu stiu cum i-a venit ideea, dar se prea poate sa fi vazut ca in fiecare dimineata arunc mancare la pasari, in special la un vrabioi care se infoaie zilnic pe balustrada balconului, si face galagie, pana cand primeste.. dupa ce primeste e liniste..

.. oricum, Ciufulici e nelipsit.. si nu e nici sperios.. sta in geam si se uita la tine, te asculta, ba chiar sta nemiscat cand vii in geam sa pui de mancare.. nu te lasa sa te apropii chiar asa mult, dar asa e sociabil pasaroiu’.. mai nou, s-a invatat de toata ziua e prin zona geamului.. nu face nimic, doar sta si se uita la tine ce si cum faci, gugurind din cand in cand parca sa-mi aduca aminte “bey, vezi ca si eu sunt pe ci!”..

.. eu ii zic Ciufulici din 2 motive.. primul ar fi ca mereu arata ca o muiere creata proaspat iesita de la dus.. e zburlit, si nearanjat, murdar si nepasator.. acum, la murdarie nu am explicatie,dar la partea cu penele zburlite am.. din ce la-am observat, cand ii pui mancare se arunca disperat pe halit, si oricati alti porumbei ar veni sa manance si ei, asta ii ia la tavalit si le da in freza.. numa’ el are voie sa manance..

.. m-a bufnit rasul inainte sa scriu post-ul asta pentru ca, pe de o parte e ca si cand ai avea un animal de casa.. pe de alta parte ai liniste cand inchizi geamu’.. it’s kinda perfect.. intre timp, imi vad din nou de treburile mele si astept dimineata.. ca si Ciufulici..

later..

4 thoughts on “Pigeon..

  1. PS: N-am mai trecut de ceva timp pe aici, dar țin să îți zic că articolele tale m-au făcut să râd dis de dimineață😀

    Like

  2. Simt că în unele aspecte te identifici cu el… păcat că nu poate și Corina să aibă liniște după ce închide geamul :)))) Tu, din păcate rămâi pe dinăuntru :)))

    Like

    1. aia si-o facut-o manual, de bunavoie si nesilita de nimeni :)).. mai ales ca eu nu am cerut pe nimeni in casatorie :))..

      Like

Leave a Reply

