Bugz..


.. va rog sa ma scuzati daca in timp ce scriu post-ul asta se scoala parul pe mine..

.. nu sunt genul de persoana care sa aiba tulburari de somn.. daca e o perioada incarcata, cu stres.. sau am un eveniment important cu deadline, se prea poate sa ma agit cu cateva zile inainte, gandind pe toate partile si gandindu-ma daca va iesi bine.. dar asta socotesc ca e normal..

.. ceea ce e ciudat la mine e ca am simturi foarte asctutite.. am un nas foarte fin, genul de nas cu care va pot spune daca e prea sarata mancarea sau cine ce gateste pe scara cealalta si cu ce e garnitura sau asortat.. auzul e la fel de sisiman, ceea ce vine sa intareasca ideea si parerea ca ascult muzica buna – go Mandinga.. sa nu zic unde .. la sofat se zice ca fundul e cel mai important, dar de ala prefer sa nu tastez.. oricum, sunt genul de om care, daca doarme, stiu ca esti la usa dinainte sa pui mana pe clanta, si deja sunt sus..

.. e, azi noapte parea sa fie o noapte obisnuita.. m-am pus in pat.. am adormit aproape instant.. nu ma intrebati ce am visat, ca nici nu ma intereseaza.. plus ca de obicei nu tin minte tocmai din motivul de mai sus.. stiu doar ca in minjlocul noptii, dormind pe partea stanga – cum fac de obicei, ca altfel nu pot respira, din cauza deviatiei de sept (asta e alta poveste) – am simtit ceva atingandu-mi, parca tangent, firele de par de pe mana stanga..

.. in prima secunda am fost cheaun, si ma intrebam cine e pe partea stanga, ca nevasta era in spate.. si am tresarit cu ochii atintiti inspre perete.. unde am observat o gaza neagra de dimensiuni cosiderabile laund-o rapid la multe talpi inspre marginea patului.. am sarit instant din pat, si cred ca mi-am triplat pulsul.. explicatia e simpla – i hate bugz.. nu cred ca am sanse sa supravietuiesc unui urs daca ma ataca, dar mi-e mai frics si scarba de gandaci.. they creep me out.. mi-a cam sarit somnul si am adormit mult mai tarziu..

.. problema e asta.. curat peste tot in casa, ori de cate ori mi se pare ca e mizerie.. ma streseaza, si vreau si imi place sa fie curat.. pentru ca ma strofoc, am si vaga impresie ca, fiind curat, tin gazele la distanta si nu vin.. acum, ca m-am trezit cu una in pat, stau si ma intreb..

  • de unde dreq a venit?.. daca as gasi cauza poate as putea sa previn alte vizite..
  • daca nu e doar una?.. poate era mama, poate barba’su, poate unu fin frati.. cine imi zice mie acuma ca la noapte nu ma trezesc cu una in gura?!..
  • de ce naiba a urcat in pat?.. put asa urat?.. sau sunt doar atat de al dreq incat paream atractiv?!..

.. mi-as instala hamac, dar nu cred ca ar ajuta.. gazele ajung peste tot, mama lor.. sa dorm intr-o camera de gazare nu pot, ca m-ar irita costumul in cur.. si, din ce stiu, unii gandacii rezista si unei explozii nuclear.. asa ca, sa imi zica cineva.. ce dreq pot face ca sa ma pot pune din nou linistit in pat?!

later..

6 thoughts on “Bugz..

  1. citisem acum ceva vreme de un nou trend de paturi pe magneti… levitezi. in cazul asta nu pot ajunge la tine gandacii… stiu ce gandesti… se arunca de pe tavan. SIMPLU: dormi sub cerul liber. dai gaura in tavan/podeaua tuturor vecinilor de deasupra si DORMI SUB CERUL LIBER… stele… vant… ce romantic :))))

    Like

Leave a Reply

