Primul..


.. nu tin minte sa fi zis asta pe cilea, pe blog.. mi-am luat camera din’aia auto, cu care sa filmezi traficul si eventual – Doamne fereste! – evenimente rutiere..

Prestigio Roadrunner 500

• Record the traffic while driving & who gets close to your parked car in Full HD 1080P quality
• Take high quality photos at 12 MegaPixel
• 2.0 inch 4:3 TFT Screen
• Great quality thanks to EIS electronic Anti-shake
• Extra wide Viewing angle of 120 deg
• 4x Digital Zoom

FEATURES
• Full HD 1080P Resolution Digital Video
• Motion detection
• EIS electronic Anti-shake
• Photo Resolution:12 Mega Pixel
• Zoom: 4X Digital Zoom
• Video format: H.264 decoding format
• Loop recording: overwrite first file if memory is full
• Date Stamp ON/OFF

.. via Prestigio ..

.. nu i-am prea vazut utilitateea, si recunosc ca m-a tapat de aproape 600 lei cu tot cu transport, dar tinand cont ca majoritatea timpului circul singur si ca am avut parte si de situatii interesante cu agenti ai politiei rutiere pusi pe ciupit un ban de bere am zis ca isi merita banii.. sper din tot sufletul ca niciodata sa nu am nevoie de inregistrari..

.. intre timp, m-am decis ca in masura in care am timp si chef sa editez filmulete, voi mai arunca cu ele pe net sa vedeti de ce specimene dau prin trafic, nu de alta dar.. la cati sunt si cate vad, cand nu sunt la volan ar trebui sa stau la editat.. nu va asteptati la efecte speciale si karate digitale cu centuri negre.. pur si simplu postez materiale video ca sa luati seama – cei ce nu v-ati dat seama deja – ca e plin de idioti in trafic, si ca singurul mod de a conduce este prudent..

.. un mic experiment facut de taica-me-o in tinerete zice multe.. el si prietenul lui au vrut sa verifice care ajunge mai iute acasa.. au plecat de la bucuresti inspre sibiu.. unul grabit nevoie mare, cu rupt in freza , depasiri periculoase, tot ce trebe.. celalalt mergand regulamentar si constant.. nu ma apuc sa vorbesc de uzura masinii, consumabile si consum de carburant.. va zic doar ca grabitul a ajuns in sibiu cu 10 minute mai devreme..

.. eu, unul, imi pun in cap cand ma urc la volan 2 lucruri..

1. oricat m-as grabi, nu merita alea 2 minute, plus-minus, nici stres nici agitatia creata de graba aferenta..

2. vreau sa ajung intreg acasa, indiferent de ora..

.. asa ca, sper sa nu credeti ca sunteti buni soferi, pentru ca mereu mai avem de invatat.. sper sa fiti atenti si prudenti in trafic.. sa aveti bun simt si educatie.. si sa ne vedem toti intregi si sanatosi la o bere.. drum bun..

later..

2 thoughts on “Primul..

  1. Bravo! Dacă ar gândi toți șoferii ca tine, rata accidentelor s-ar diminua considerabil. De curând am avut neplăcerea să descopăr un șofer groaznic. Am ieșit din mașină tremurând de frică. Eu nu înțeleg dorința asta stupidă de a te juca în trafic de parcă ai face parte dintr-un joc NFS. Practic te joci cu viața ta și a celorlalți din mașină. Dobitocii nu-și dau seama de asta până nu ajung într-un spital, pe undeva, cu capul spart…
    Felicitări pentru noua achiziție🙂

    Like

Leave a Reply

