Pishty..


Pishty..

Pisthy al meu nume este
Un nume sobru si serios
Desprins din file de poveste
Despre caine si-al lui os..

Neamul meu istorie n-are
Attila ne-a pus pe harta
Am aparut din intamplare
Cu o idee desarta..

Panonia-i mult prea mica
Ideile nu ne mai incapea
Am plecat la plimbarica
De-om cuceri lumea..

Idealul lui de cucerire
Si-asuprire la romani
A Transilvaniei alipire
Va cam scoate din tzatzani..

La tradat si inselat
Nimeni nu ne-ntrece
A voastra cas-am ocupat
Si-n rest ne lasa rece..

Noi minoritari ne existam
Pretentii multe noi avem
Romano noi nemtudom
Dar tara voastra noi o vrem..

Avem drepturi, privilegii
Avem judete si tinuturi
Membrii in partide mii
Si chiar si in guvernuri..

Vrut scoli in maghiara
Pe bani romanesti
Ungurii sa creasca multi
Si tu sa o belesti

Nou cuvant citit la mine
Eu vrut autonomie
A ta tara dat de tine
Sa-mi mearga mie bine..

Aici nascut, aici crescut,
Aici vrem sa fi murit
Tot la cap noi v-am futut
Si nici nu ne-am oprit

La noi cainii nu ne plac
D’aia ii si lasam pe strade
Dar osul mare-l luam cu drag
C-un zambet larg si mare

Ne place-aici, e cald si bine
Mancaruri bune, femei fine
Prosti cu caru ce ne-ajuta
Sa ne-ndeplinim menire

Asemenea la purice
Noi sugem mult, si bine
Stand la caldurice
Al vostru sange din vine

Da’ inca nu gandim
Paharul ca se umple
Ca furie noi acum starnim
Si sta pahar sa curge..

Da’ nu-i problema creata
Ardeleanu’ are rabdare,
Supapa jos el ne arata
Sa sugem ‘ntre picioare..

S-o luam sus
Mare si tare
S-o luam la talpa
In graba mare

La orizont
Panonia se arata
Romanu ramane-n urma
Cu granita blocata!

Leave a Reply

