Feisbuc mesăngiăr..


.. pot spune ca mereu am fost – si sunt – obsedat de resursele calculatorului si resursele disponibile mie, in orice clipa.. ma zgarie pe creier si mi se pare stupid sa las aplicatii sa ruleze aiurea sau sa folosesc aplicatii care risipesc cantitati imense de resurse cand exista alternative mai eficiente..

.. ce sa va zic?.. urmaresc destule feed-uri interesante pe facebook – stiri, muzica, it – cu care imi place sa fiu la curent.. dar ma dispera faptul ca trebuie sa stau cu brrowser-ul deschis mereu ca sa fiu la curent – e adevarat ca majoritatea timpului browser-ul e deschis, ocupat cu alte chestii, dar de ce as consuma resurse extra cu facebook?.. ma intelegeti..

.. m-am gandit ca as putea sa imi satisfac obsesia, si sa folosesc aplicatii dedicate.. si, in mintea mea de sisiman, aplicatiile dedicate ale brand-ului in sine ar fi, teoretic, recomandate.. asa ca am incercat aplicatia desktop dedicata si dezvoltata de catre cei de la Facebook.. .. nu ma apuc sa va zic ce si cum, mi-e si lene si nu-s eu in masura poate.. dar uite aici gama completa de informatii despre aplicatie.. notez doar ca e suportata momentan doar de Windows 7 OS..

.. dar pot sa va spun ca apliciatia ruleaza.. ii dau drumul, adaug datele mele – adresa de e-mail si parola – cu care ma loghez in browser in fiecare zi.. si fix frectie la mouse-ul de lemn.. nu face absolut nimic, doar “imi da voie” sa reintrroduc datele.. la infinit.. ceea ce, maii devreme sau mai tarziu, devine plictisitor, daca nu chiar iritant.. nu stiu altii daca patesc la fel, si sunt covins ca o sa imi sara in cap macar un emonel sau bitangel din-asta genial sa ma anunte ca nu ma pricep, ca io-s de vina, ca nu e “intretinut” OS-ul, blablabla.. la aia le zic sa isi bage fibra optica in cur si sa ranjeasca timizi.. pe restu’ ii intreb: ati patit la fel?.. nu neaparat ca as vrea cu disperare sa il fac sa functioneze corect, dar sunt chiar curios unde anume da rateu aplicatia..

.. intre timp, se pare ca ar mai exista aplicatii desktop dedicate facebook, ca de exemplu Chit Chat.. inca nu m-am decis daca vreau sa imi mananc tttimpul si nervii din nou, dar m-am  gandit ca poate v-ar interesa o alternativa.. intre timp, vin si inteb – ca nu am “sapat” ca sa aflu singur raspunsul.. exista feed RSS pentur profilele de facebook, in asa fel incat sa urmaresti ce te intereseaza, si atat?!?.. si daca nu exista, de ce naiba?!.. mie unul mi-ar fi tare util..

.. imi bag picioarele – a nu stiu cata oara – in Faceebook.. o sa incerc sa urmaresc in alte moduri respectivele feed-uri.. asa economisesc si resurse, si timp, si nervi.. oricum, Facebook a devenit vechiul Hi5 (Hi5 e noul Hi5), ce dreq sa mai fac si cu chat-ul dedicat cand exista atatea IM-uri pe planeta?!.. twitter inca “ruleaza”, desi si aici as putea zice cate ceva despre aplicatiile dedicate si rateurile lor.. si daca mi-o cereti, o sa o fac..

later..

Leave a Reply

