Ioane..


.. observ cum toata lumea din jur nu mai are timp.. nu mai are, domne, si gata.. stiu, ca si eu patesc la fel.. intre chestiile domestice – gen curatenii, pune oala la locu’ ei, blabla – responsabilitatile legate de job/scoalaa, umblaturi, plata facturi – cu cozile aferente – si prostii pe care ii intalnesti peste tot – asta daca lasam deoparte necazurile alea imprevizibile si inerente – te bucuri cannd ai 5 minute sa stai linistit pe buda meditand la.. la ce?.. dreq mai are chef.. te bucuri cand iti poti stinge neuronu’, asa ca ti-alegi un punct aleator pe zugraveala din camera – si dk nu poti, desenezi unul – si te holbezi la el pana se evapora, in timp ce un zambet sublim si pe care nu il sesizezi iti apare pe moaca, semnalizand gradul de extaz pe care ti-l poate genera un perete de beton cu culoare pe el.. da, stiu.. trist..

.. acum, problema mea e ca, si daca am o frantura de timp la dispozitie, mi-e greu sa aleg unde – asta, daca am chef – sa ies.. ca toate localurile-s orii pline de fum, ori pline de idioti, ori pline de difuzoare cu muzica cel putin execrabila.. si mie nu imi place sa bea berea in rafale, ca tanti rihana.. ram pam pam pam, ram pam pam pam.. ce-s io, tractoristu’ de serviciu!?… fuck that shit..

.. dupa cum va informeaza si titlul postului, e adevarat.. ma cheama SI ioan.. nu ion, ionut, ionica sau alte derivate.. ioan.. si cum nu-s la fel de cool ca altii, precum colegul meu valcean de facultate – pe care il chema ionut, dar s-a autointitulat cu mandrie John – ma bucura numele, chiar daca nu ma prea striga lumea, desi nu prea sarbatoresc.. nu ma folosesc de ocazie drept pretext sa stau sprjinit in glaja in timp ce debitez elucubratii, ragaind a alcool si cautand pizda cu lumanarea – ca in stadiul ala, ce altceva sa mai poti gandi – numai ca sa adorm pe ea.. insa anu’ asta a fost o premiera..

.. nu, nu am inchiriat cabane, pus stegulete si fanioane si placute cu numele in masina sau urlat in spatele blocului cu votca in mana.. astea asa, ca exemple de sarbatorire.. nu mi-e stilul.. dar e premiera pt. ca sexoasa mea nevasta – care, dupa o perioada intensa de miscat curu’, alias antrenamente, e tot mai buna si de abia astept sa se “dezbrace” cat mai mult ca sa vada altii ce am eu si ei nu primesc – si cu mine ne-am luat tzoalele si am plecat tanda cu masina, pana am ajuns la Fantanita Haiducului.. e fain sa poti merge cu nevasta la intalnire, si sa iti si placa.. am avut si foste pe care nu iti venea nici macar sa le inviti, darmite sa le suporti, but anyway.. ideea era ca am iesit din casa, sub pretextul Sf. Ioan, ca sa “ma” sarbatorim..

.. mno, acolo e chiar fain.. daca nu ati fost, va recomand sa dati o raita.. servirea e impecabila, amosfera e rustica si mancarea de te lingi pe degete.. singura chestie care jeneaza pe subsemnatu’ e muzica populara surround din televizoarele de pe pereti – zic surround, pentru ca-s vreo 6 televizoare, pe toate canta acelasi lucru, fiecare strategic amplasat prin incapere.. anyway, sa va zic ce am facut acolo..

.. va asteptati la ceva intrigant, iesit din comun, surprinzator sau chiar nebunesc?.. atunci ati gresit filmul.. am savurat prima zi linistita in compania nevestei de prin martie, anul trecut.. am stat si am povestit linistiti, uitandu-ne aiurea in jur, in timp ce am savurat o salata taraneasca.. eu i-am povestit ei ce am mai citit, ce am mai aflat, curiozitati, etc.. ea mie la fel.. a fost ca o prima intalnire, doar ca am plecat impreuna acasa.. asa, in plimbare, printre fulgii pufosi de zapada ce cadeau linistiti in fata farurilor..

.. multi definesc fericirea ca pe ceva exhaustiv, insa toate nu le poti avea niciodata, si nici nu cred ca suntem meniti pentru asta.. e adevarat ca asta-seara am mai mult decat aveam de dimineata, adica mai multe clipe si amintiri frumoase cu cei la care tin.. dar si azi diminieata, si diseara cand ma pun sa dorm o sa fiu multumit, linistit, sanatos si fara dorinte de mai mult.. nu ma pot gandi ce as mai vrea, si ar fi si egoist pentru ca altii o duc mult mai rau.. sa fii tu insuti, sanatos si linistit alaturi de o persoana care ar face orice pentru tine – asta e fericirea, fie ca ai 1 mil. $ in cont, sau 50 de bani.. iar eu ma declar fericit.. asa ca, Ioane, vezi-ti de treaba si pretuieste ceea ce ai pana nu e prea tarziu..

.. dar, cum sunt un om cu fixuri, as schimba totusi muzica ambientala.. si daca ar fi sa aleg o piesa care sa descrie starea noastra de spirit de azi si atmosfera iesirii, ar fi cea de mai jos.. intre timp, va doresc sa fiti cel putin la fel de fericiti ca mine..

later..

Leave a Reply

