Home alone..


.. nu e vorba de seria aia de filme, difuzata atat  de mult incat s-a uzat banda si am invatat fiecare replica.. e vorba de pustiu’ care va tasteaza in momentul de fata.. a ramas singur acasa..

.. nu intentionez sa manac inghetata pana borasc, sau sa ma plimb in chilotii prin casa – desi, exista sanse sa se intample si astea.. nu se stie niciodata.. dar pot spune ca savurez linistea.. mereu mi-a placut singur acasa.. nu stiu sa explic de ce, desi maica-mea are raspunsul:

– esti cam anti-social tu, copile..

.. asa o fi, cine stie?!?.. ooriicum, de cand am raspuns acum un an si jumatate femeii aleia de la starea civila cu “da”, s-a dus o parte din singuratatea aia care ma caracteriza si care nu era asa insuportabila cum parea altora sa fie.. dar azi.. azi am senzatia ca s-a dat timpul inapoi – eu, winampul si frigiderul.. mai asteptam sporul de munca, de care am drastica nevoie.. dar pana atunci, ne descurcam si in 3..

.. nu stiu daca s-o iau ca pe o pauza, una bucata respiro, sau o zii productiva.. sau amandoua?!?.. oricum ar fi, e binevenit sa fii singur cu gandurile tale, din cand in cand.. si cum cei care ma cunosc zic ca gandesc prea mult, s-ar putea ca o singura zi sa nu fie indeajuns.. oricum, exista si dezavantaje.. si primul care imi vine in mine e ca, incep sa simt foamea cum urla in mine si stiu ca nu am paine in casa.. constiituie problema faptul ca nu am cui spune sa cumpere.. solutie?!?..

– toti nadragii sa vina la mine!..

.. sper sa aveti o zi faina.. eu stiu ca am..

later..

5 thoughts on “Home alone..

  1. La mine foamea bate singurătatea =)) In fact, foamea bate orice =))
    Lăsând asta la o parte, te înțeleg perfect. Nici n-ai idee ce dor îmi e să rămân singură acasă… :X
    Și nu, nu ești anti-social, sunt martoră că nu :)))

    Like

  2. Hiii, hiii, si io am ‘sindromu’ asta, acela de a ma simti bine cu mine insumi….adika ‘home alone’….

    Like

Leave a Reply

