Surpriza..


.. mno, si ca sa vezi.. dupa ce am cautat mai mult de o luna o tastatura flexibila in orasul asta amarat.. dupa ce toate magazinele de specialitate mi-au zis ca nu au asa ceva sau nici macar nu au auzit.. dupa ce am facut comanda si mi s-a zis ca “nu mai aducem”.. dupa ce am stat aplecata – nu de placere – deasupra laptop-ului incercand sa ii apas bland butoanele, azi ajung din pura si miraculoasa prostie in Carrefour..

.. cautand ca prostanu’ un cadou pentru Saltwater – ca de, a fost ziua omului si nu numa’ ca nu am apucat sa bem da’ nici macar asa, un gest de “pupa-ma in cur” nu am apucat sa fac – ochii nevesti-mii s-au blocat pe tastatura din imaginea de mai sus.. garantie 2 ani, 40 de lei.. si din spatele ei va zic acum, ca a meritat banii.. acum sa vedem cat rezista – ca modelul la care am apelat pana acum tinea maxim un an..

.. intre timp ma declar multumit si placut surprins ca am gasit ce aveam nevoie intr-un hypermarket.. cine s-ar fi gandit?!?..

later..

2 thoughts on “Surpriza..

Leave a Reply

