In the army..


.. mno, si eram aiurea la plimbare cu Jeorje.. rasete, povesti, aiureli.. doi ciudati simtindu-se bine facand.. nimic.. si totusi, subiectele de discutie ne cauta cu lumanarea.. sau ne marsaluiesc din spate.. eitherway..

.. ma, voi v-ati intrebat ce naiba fac femeile in armata?.. nu ce cauta, ca stim ca si acolo tot pula si bani si job cu curu pe scaun cauta, moving on.. dar ce fac?!?.. nu stiu cate fantezii sexuale ale tipilor contin femei in uniforma si bocanci.. sau doar uniforma.. sau doar bocanci, dar eu unul cand ma gandesc la femei in armata, le acord prezumtia de nevinovatie si-mi imaginez ceva gen.. G.I. Jane.. mai tine cineva minte filmul?..

.. era cu Demi Moore in rolul principal.. nu ma apuc sa il povestesc, si aveti un trailer mai jos.. dar nu cred ca am vazut o femeie mai ispititoare decat atat.. hotarata, ambitioasa si care poate face fata oricarui tip.. conditie fizica.. te “oboseste” aia, indiferent de sportul practicat.. mno, asa da femeie.. aia chiar e o femeie independenta – personajul, ca in realitate nu e una asa.. si va zic mintenas si de ce,,

.. si, cum ziceam, ne-am trezit marsaluind din fundal un pluton de instructie.. pareau sa fie de la Academia Fortelor Terestre.. nimic iesit din comun.. uniforme, bocanci, tropaiala.. ranite si ordine idioate.. e clar, armata.. dar cand trec pe langa noi, mare mi-e mirarea cand vad una bucata domnisoara sexoasa printre baietii macho ce tropaiau.. si m-am intrebat cu voce tare..

.. bah, mai nou si femei in armata?!?..

.. va marturisesc ca a fost admirativa intonatia.. mi-o imaginam pe G.I. Jane, si deja eram ud tot.. cand a zis ala “pas alergator” era sa o iau si eu la fuga ca sa n-o pierd.. asta pana sa observ ca se taraia spre “casa” si parea sa pice in cur si sa moara acolo.. isi pusese pachetele de batistute igienice pe fiecare umar, sa nu ii faca rani ranita.. si toti din jur se ofereau sa o ajute.. sa ii care bagajul, sa etc.. nu cautam motivatia pentru care o faceau, doar o faceau..

.. si acum, mi-aduc aminte cand am fost in cl 12-a la recrutare, ca am dat peste una a dreq rau de tot la testul de IQ.. de zici ca ea pusese coada la pruna.. sunt dispus sa admit ca e greu in armata si necesita forta psihica si multa disciplina ca sa reusesti, dar daca toate fac ca aia “ajutata” de mai sus, apai pt ele armata e ca si restul vietii.. stam pe zpate, zambim, aratam neste decolteu si problemele se rezolva de la sine – a se citi “se gaseste un fraier care sa faca pt mine” – si atunci de ce plm era aia a dreq?.. si de unde atatea nazuri pe toate muierile “independente”?!?.. oricum, macar ne-am lamurit ce fac femeile in armata.. sau pe cine.. si de ce..

later..

Leave a Reply

