Pasarica..


.. nu, asta nu e unu’ din momentele alea in care va pun sa zambiti ca sa v-o trag in chip, desi exprimarea potriveste cu ce am de zis..

.. ieri ma plimbaream prin sibiu cu neasta-mea si Jeorje – o prietena apropiata – si povesteam vrute si nevrute, ca de obicei, razand ca nebunii si speriind lumea pe strada.. barfind pisi-urile si noile lor ascensiuni prin intermediul favorurilor sexuale si fitzelor de cacat.. cam pe atunci am trecut pe Somesului, si m-am holbat la sigla GinePro..

.. puteam ghici si fara explicatiile alaturate ca e vorba de un cabinet de obstetrica/ginecologie.. dar m-a amuzat un pic titulatura, ca zici ca e versiunea finala sau full-options al unui joc care pana acum era in versiune Beta.. si imi imaginez un tip cu bereta pe cap, medalion la gat, pictat pe fata.. cu bocanci si un cutit la cingatoare.. asteptand ordinul sa intre si sa rezolve problema..

.. povestile au continuat, si am trecut peste.. oricum, de dimineata uitasem toate astea.. si mi-am vazut de ale mele.. insa, nu am putut sa nu mi se faca scarba cand am vazut clip-ul de promovare al cabinetului mai sus mentionat.. am vazut multe metode neobisnuite de a promova afaceri – unele amuzante, altele deplasate din dorinta de a atrage atentia – dar asta le intrece pe toate..

.. nu am nici o problema cu cel/cei ce au realizat clipul, dar incerc sa imi imaginez ce fel de medic/echipa de medici se promoveaza astfel, incercand sa atraga clientela.. si parca-parca vad sala de asteptare plina de traseiste si fofoline cu probleme de citire – ce-i drept, astea-s si cele mai active si au nevoie mai des de verificari tehnice..

.. nu imi pot imagina cum e sa fii femeie, pentru ca ar trebui sa imi schimb prioritatile si sa imi scad iq-ul.. dar daca as fi una, dreq m-ar prinde la cabinetul ala..

later..

11 thoughts on “Pasarica..

  1. cum adiq ar trebui sa iti scazi IQ-ul ca sa fi femeie? breee, lasa-le pe altele sa aprecieze asta😛

    nu stiu cum e cu acel cabinet, cert este ca macar un singur bebelus s-a nascut beneficiind de serviciile acelea. ala care, dupa ce a mai crescut a avut ideea geniala a acestei reclame.

    Like

  2. Bleax. Faza cu barza e valida si cliseul produce un sentiment de cosyness. dar de ce nu ar scrie si de cuci? Ce, pasaretul cela nu face gripa uneori?

    Like

    1. plin de pasareturi :)) oriunde mergi si oriunde te uiti.. dar eu stiam ca ele fug de barza ca de dreq.. poate d’aia au folosit-o in reclama..

      Like

  3. usor de impresionat am fost in liceu :))(referitor la ‘nu te lua dupa mine’). reclama e “bold” dar nu imi capteaza atentia mult. Parere strict personala evident. Cu restul…nu am treaba.🙂

    Like

Leave a Reply

