Sanatate..


Uniunea Democrata Maghiara din Romania ii multumeste inca o data lui Cseke Attila pentru efortul si munca depusa ca ministru si are convingerea ca reformele initiate de acesta in sistemul sanitar vor fi continuate.

.. via 9am ..

.. de sanatate am mai vorbit.. desi, multi citesc, putini pricep.. dar m-am enervat azi iar, si m-a mancat la buricele degetelor sa tastezi iar, mai ales dupa perla de mai sus si discursul primului pitic al romaniei, care ii multumea – si el – domnului Cseke Attila pentru efortul depus ca ministru al sanatatii.. si vin si intreb.. care efort?!?

.. dupa ce ungurul ala geluit a facut praf si pulbere sistemul medical si de sanatate – si-asa nu era el stralucit, dar macar se taraia – si nu si-a asumat raspunderea pentru nimic.. nu a fost sanctionat pentru nimic si-a dat demisia si a disparut de pe harta.. iar noi astia, fraierii ce platesc si sug cariciu cand se imbolnavesc, am ramas cu ochii in soare..

.. stiam ca basescu a vandut tara intreaga ungurilor pentru a castiga alegerile, dar acum a aratat-o asa, pe fata.. dupa ce ministerul mediului le-a fost dat, ministerul muncii la fel si sanatatea tot asa.. acum s-a dat si cnas tot pe mana lor, ca sa fim siguri de o treaba.. daca tot futem tara, o futem pana la capat.. si daca cumva aveti senzatia ca am ceva cu ungurii, sa stiti ca nu va inselati..

.. in ce tara s-au dus romanii si au beneficiat de mai multe drepturi decat cetatenii nativi?.. in ce tara ne-am facut noi partid, si am impus conditii si mofturi, si am ajuns la guvernare?.. in ce tara ati vazut voi romani in functii de conducere, chiar si daca ar fi cetateni ai tarii respective?.. in ce tara au rescris romanii istoria si au proclamat autonomie teritoriala?..

.. cand raspunsul la toate intrebarile alea este unul pozitiv, si cu exemple, atunci uit ce am zis mai sus si ma declar prieten al ungurilor.. pana atunci, hai sictir..

.. m-am cam saturat sa fiu minoritar la mine in tara.. sa stau sa ma uit cum ungurii imi impun conditii, legi, stilul de viata si cat mai am de trait.. m-am saturat sa aud ca am cotropit si oropsit ungurii si ca, de fapt si de drept, eu locuiesc la ei in tara.. m-am saturat sa ma plimb la mine prin tara, sa ma opresc sa mananc ceva si sa imi zica chelnerul “nemtudom romano”.. m-am cam saturat de unguri.. si daca se simt asa oropsiti si discriminati, de ce nu se duc ei in p.. anonia mea la ei acasa?!?..

.. intre timp aflu ca vanzarea continua.. si ca noul ministru al sanatatii – Ritli Ladislau – e chiar mai praf decat cel de dinainte.. dar cui ii pasa cati bebelusi au murit din cauza lui sau cat de antitalent e in sistemul medical?!?.. nu, eu trebuei doar sa platesc, sa cotizez, ca ungurii sa aiba drepturi si salarii imense de la bugetul de stat.. vorba aia.. si batut, si futut si cu banii luati.. si se tot intreaba lumea de ce pleaca romanii.. de ce nu?!?..

later..

One thought on “Sanatate..

Leave a Reply

