Four..


.. n-am uitat..

.. n-am uitat ca am avut o perioada tare proasta prin 2007..

.. n-am uitat ca mi-am chinuit neuronu’ si am pierdut noptile impreuna cu Saltwater lucrand la licenta..

.. n-am uitat ca fosta mi-a mancat nervii pana i-am dat papucii – ca d’aia e fosta – si aia e una din cele mai bune decizii ale mele ever..

.. n-am uitat ca m-am simtit ca dreq dupa – pentru ca desi tineam la ea, mi-a fortat mana – si am stat o vara intreaga in casa, iar Ileana m-a ajutat sa mai ies la aer si m-a facut sa rad..

.. n-am uitat ca la sugestia lui Saltwater am deschis blogul, mai putin din plictis, si mai mult din nevoia de a avea o ocupatie – ca sa nu ma urc pe pereti..

.. n-am uitat ca blogul m-a ajutat atunci cand am avut nevoie – si oamenii care m-au injurat sau nu pe aicea, oameni faini pe care altfel nu i-as fi cunoscut..

.. tocmai de aceea, azi sarbatoresc blogul.. are 4 anisori saracu’.. 4 anisori lungi si lati de nebunie, sinceritate si pasiune pentru libertatea de exprimare a gandurilor coerente si bine motivate ale unui misogin obiectiv..

.. l-am cam neglijat ultima vreme, din lipsa de timp si rabdare.. dar greselile si lucrurile bune in viata e bine sa nu le uiti, asa ca.. atata timp cat eu am acces la net, blogul asta va exista.. nu sunt prea roz din fire si inima mea de copil e intr-un autobuz rozomovist, pe undeva.. asa ca, asta spune tot.. La Multi Ani Bloguletz.. later..

3 thoughts on “Four..

Leave a Reply

