Forevermore..


.. 25 iulie.. anu’ trecut pe vremea asta stateam in pat si ma uitam pe tavan, incercand sa adorm.. cu stomacul adunat si plin de intrebari de ce si cum va iesi.. dar a iesit totul bine.. si iata-ma-s un an mai tarziu, inca insurat.. cine naiba credea ca rezist atat?.. sau ca ma suporta cineva atat?.. ar trebui sa ma sune aia de la guiness.. anyway..

.. un an ca oricare altul.. cu bune si cu rele.. doar ca cineva sta acolo, langa mine, mereu.. suportandu-ma si incercand sa ma ajute.. si chiar daca nu poate sau nu reuseste mereu, apreciez ca incearca si ca imi vrea mereu binele..

.. de cand s-a deschis blogul asta m-am luat mereu de femei.. si o sa ma mai iau, stati linistiti.. dar azi, nu.. azi ii multumesc EI..

  • ii multumesc pentru rabdarea de care da dovada;
  • ii multumesc pentru bunavointa;
  • ii multumesc pentru atentie;
  • ii multumesc pentru sinceritatea cu care ma iubeste;
  • ii multumesc ca ma iubeste asa cum sunt;
  • ii multumesc.. si atat..

.. si da, asa prost cu sunt.. o iubesc, si ea stie asta.. asta-i pentru tine, pustoaico.. LA MULTI ANI!..

later..

Whitesnake – Forevermore

Looking back across the years
the good times and the bad
an echo in my mind

Whisper on a breeze
sweet and bitter memories
of all I left behind

If it was’nt for your love
don’t know where I’d be
dont know what I’d do

Time and time again
sing the same refrain
all because of you

For you will be my love
and I will feel your heartbeat
forevermore

Rest here in my arms
forevermore

Forevermore

Through the dark night of my soul
you gave me a hand to hold
and help me make it trhough

Now all my darks and my fears
held inside for all those years
dissappear when I’m with you

For you will be my love
and I will feel your heartbeat
forevermore

Rest here in my arms

Give me all your love
give me all your love
and I’ll be in your loving arms
forevermore

(solo)

For you will be my love
and I will feel your heartbeat
forevermore

Rest here in my arms

Give me all your love
give me all your love
and I’ll be in your loving arms
give me all your love

Give me all your love
give me all your love
and I’ll be in your loving arms
give me all your love

Forevermore
forevermore
forevermore

Forevermore
forevermore
forevermore

(outro)

15 thoughts on “Forevermore..

  1. Ce făci mă, te-ai înmuiat? În fine, pe când mi-ai zis că te însori, la ieșirea aia de dinainte de Crăciun, 2009 am crezut că erai fumat. De fapt moaca mea a zis mai mult decât 1000 de cuvinte. În fine, văd că a rezistat, deci nu m-ai pus degeaba să-ți plimb panglica prin beserică și să ling icoane, chestie ce personal mă cam dezgustă. Nu de alta, dar după episodul ăsta eu te băteam cu bâta dacă nu făceai anul. Ce era pentru restul, era pus deoparte.

    La mulți ani bre!

    Like

    1. in primul rand: =)))))))..
      in al doilea rand: ‘sarumana, toate bune tie si “nevestei”..
      in al treilea rand: nu m-am inmuiat, dar am zis ca merita si fata asta o zi pe an un barbat mai docil :))..

      Like

      1. În primul rând, unde curul meu este botoul de edit … aka dacă am dat cu mucii în fasole, de unde corectez textul. În fine, pe moment merge și așa. Iar în al doilea rând încă nu e nevastă. I-am zis doar că în cazul în care ipotetic aș cere-o de nevastă ce ar zice, iar ipotetic a zis că da. Deci a rămas la nivelul ipotetic. Ceea ce încă mă nelămurește dacă are vreo legătură cu ipoteca.

        Like

Leave a Reply

