Ma tine..


.. nu prea aveam chef de iesit ieri.. aveam si multe pe cap si prea putini bani in portmoneu.. dar dupa ce m-o inebunit emma la telefon, facandu-i rezervare la autocar – ca sa plece din sibiu,ca era in vizita – si vorbind tare, pentru ca e surd si nu aude.. m-a convins sa imi misc buca.. asa ca, mi-am tras neste tzoale, am luat nevasta si am plecat spre Oldies Terasa..

.. am ajuns acolo, unde ne-am pus in povesti cu emma si andra.. am trecut prin multe chestii, pe scurt.. dar in stil amuzant.. am ras si ne-am simtit bine, le-am dat si fetelor ciocolata facuta de nevasta-mea.. toate bune pana cand au inceput astia sa monteze sculele de karaoke si s-a apucat dj-ul sa chinuie microfoanele.. asa ca, ne-am luat catrafusele si am plecat.. nude alta, dar se si umpluse de pufoshenii rozomoviste si fani de-a-i lor infocati, cu chilotii expandati..

.. am luat-o la pas inspre parc, desi era rece.. am continuat povestile, si am mai dat drumu si la telefoane sa urle.. era cam pustiu pe strazi, si nu am inteles nimeni de ce.. in drum spre parc am trecut pe langa un grup de trei baieti macho plecati in cautare de.. ma rog, plecati, care au tinut neaparat sa observe ca..

– uite, ma.. baiatu’ are trei femei.. si noi, nimic..

.. raspuns..

– pai, daca ma tine..

.. evident ca asta a fost secunda in care in mintea lor imaginea de mai sus era ceva de incalzire, dar am trecut peste..

.. am reusit sa ajungem in parc, desi am trecut si pe langa caini – de care emmei ii e groaza, si ma amuza de mor.. am reusit sa o speriu si prin sms, zicandu-i ca ae un caine langa ea – si am luat-o usor la talpa.. iar pustiu, si in toata linistea aia am reusit sa calc in “romania”.. nu ma intrebati daca era uman sau de caine, stiu doar ca emma vrea sa trag un bilet la loto..

.. la un moment dat a ramas aleea fara becuri, moment in care femeile erau ude – si nu in sensul bun – asa ca am iesit din parc.. ne-am mai miscat un pic, dupa care gashca s-a spart – sa se noteze ca din cauza emmei, care avea autocar de dimineata – ne-am pupacit si salutat si fiecare la casa lui..

.. mi-a placut sa ies cu fetele astea.. pe emma nu cunoscusem si, acum ca a venit in sibiu, am avut ocazia sa o vad.. o domnisoara a naibii de frumusica, simpatica si mereu cu zambetul pe bue.. pe andra nu am cunoscut-o pana alaltaieri cu adevarat.. o consideram o fitzoasa, dar m-am inselat.. e tare cumsecade fata.. si sper sa mai iesim curand la povesti..

.. nimic iesit in comun sau extraordinar de inteligent de zis.. per total, o seara faina, si cine stie cand mai incercam una.. din ce am inteles, eu si nevasta-mea nu le-am speriat pe fete, ceea de e chair ok.. ma bucur ca m-au convins sa ne vedem.. pana atunci, sa speram ca mai cunosc oameni asa faini..

later..

4 thoughts on “Ma tine..

  1. Awww. Si noua ne-a placut tare de voi. Stiam eu ca n-o sa ma mai consideri fitzoasa, da na… atunci am avut motivele mele. :))

    Like

Leave a Reply

