Furnicutza..


.. sunt fericit si nervos in acelasi timp.. mai mult nervos, in momentul de fata..

.. pe la inceputul lui iunie am reusit sa imi iau masina.. nickname – Furnicutza.. una ca aia din imaginea de mai sus, dar pe negru.. nu noua, nu o avere.. dar o avere pentru mine.. o masina din 2006, diesel, in stare buna.. m-a scos la 5 mii.. cum ziceam, o avere.. chiar daca de atunci sunt cam lefter, nu ma deranjeaza.. ma bucur cand o vad in parcare si de fiecare data cand ma urc in spatele volanului.. e draguta si mi s-a lipit de suflet..

.. dar bucuria asta se duce pe carici o data la cateva zile.. cand cate unu’ din vecini – pula stie care – mai adauga o zgarietura masinii mele.. unu’  mi-a “ras” ornamentul aripii, altul s-a jucat cu un diamant ceva pe geamul portierei.. iar restul sunt neste handicapati mintali care nu stiu parca, si daca stiu.. au grija sa fie taranoi pana la capat.. sa deschida usa la maxim si sa ii futa masinii mele cate una asa, ca doar ce pula calului.. nu ii trebuie vopseaua..

.. toate astea intr-o luna.. asta inseamna ca eu o data la 2 ani trebuie sa fac investitia asta.. pentru ca, e clar, nici dreq nu imi cumpara masina zgariata toata..  nici eu nu as cumpara.. si uite asa, anii trec, banii se duc pe pula, si eu tot nu am masina.. ever ever..

.. sa il fereasca D-zeu pe vreunu’ sa il surprind, ca ala o ia pentru toti ceilalti de dinainte.. si o sa ma vedeti la stiri..

.. intre timp marturisesc ca nu mai imi e mila de nici un roman.. sanatos, bolnav, sarac, bogat.. sunt toti neste maimute needucate care nu merita nici cat negru sub unghie.. nu-s in stare sa respecte nici pe cei din jur –  si din ce vad in ultimii 20 de ani – nici macar pe ei insisi.. sa ii ia naiba pe toti, ca isi merita soarta..

later..

3 thoughts on “Furnicutza..

  1. La noi sa iti cumperi masina buna si telefon scump nu se merita niciodata.Telefonul iti dispare imediat cum l-ai scos din buzunar, iar masina ti-o zgarie tot nenorocitul invidios.
    La noi educatia s-a dat in timp ce tatal dadea si el chei pe portiere la randul lui, altor vecini ce si-au luat masina mult mai buna sau frumoasa ca a lui.
    Neam de melteni, asta suntem. Fara un garaj, slabe sanse sa tii o masina fara zgarieturi gratis de pe la altii :-j.

    Like

  2. Niste nemernici. A mea, dupa 4 ani arata de zici c-am luat-o de pomana. E plina de zgirieturi facute cu cuie, cu cheia, cu smirghel…

    Like

    1. pe langa lipsa de respect si educatie.. nu inteleg cu ce anume ii bucura chestiile astea.. probabil trebuie sa fii retardat ca sa intelegi..

      Like

Leave a Reply

