Pista mamii ei..


.. vara, cald, fain.. poate chiar un pic de canicula, dar e ok.. a ajuns cutitul la os, sau slanina la nas.. nu stiu care anume mai mult, dar s-a apucat prostul de sport..

.. am pus mana pe gantere, pe greutati.. am miscat curul la exercitii, incalziri, abdomene, alea alea.. dupa care o alergare serioasa de parc.. numa’ buna.. pe caldura asta clar mai ard neste calorii.. sau cel putin neste prostie..

.. scuze se gasesc pentru tentativa aia mica de burta care mi-a aparut, dar nu ma apuc sa le caut.. caut solutii, si atat.. si nu-s eu prea tolerant de fel, dar cand vad persoane care se intretin, fac sport si au macar un kil de autodisciplina, se trezeste respectul in mine si imi vad de treaba mea.. asa, cu o mica tenta admirativa.. insa, evident, se gaseste o muiere proasta sa ma scoata din starea Zen..

.. dar stai, ca o luam asa, frumos si organizat.. pentru cei care-s din sibiu, e usor de priscipit, dar dezvoltam pentru ceilalti..

.. singurul parc decent si de o dimensiune mai ampla ca doua terase de vara este parcul subarini.. e simplu de descris.. ai un parau mic in mijloc, in jurul caruia se exista niscaiva arbori mari si mici, cateva flori plantate, un teren de tenis si o terasa.. de o parte si de alta – la distanta egala de parau – se gasesc aleile care strabat si inconjoara parcul.. pana acum, nimic complicat.. chiar frumos, am putea spune..

..dar, uite  ca s-a trezit romanul si a cerut pista de biciclete in parc – sa se relaxeze cand nu asculta manele, ragaie a bere sau fute vreo ratata disperata dupa bani.. frumos, de ce nu?!?.. dar neamtul de primar al nostru a gandit din cur cand a oferit solutie.. pur si simplu a ales aleea de pe o parte a parcului ca fiind solutia optima, a pictat-o in rosu si i-a contruit continuare pana la gradina zoologica.. toate bune,  si frumoase.. dar noi, astialalti, care nu avem roti, ce rulmentu’ meu facem acum?!.. e, evident.. ne certam cu prostii.. sau ma rog, in cazu’ meu, cu proasta..

.. o mamica pedalista cu un sugar in spate, si inca doi plozi pe rotise plimbareau prin parc.. in sir indian – dupa modelul closca-sleahta de pui.. evident, graba  e mare, si nu au loc de mine – ma deplasam la propriu pe bordura pistei de biciclisti.. iata dialogul generat..

ea – vai, doamne, dar credeam ca suntem pe pista de biciclisti?!..

eu – pai, si unde vrei sa alerg, pe aratura?!..

ea – uite acolo alee.. (imi indica un petec scapat nepictat, lung de vreo 50  m, care apoi se uneste tot cu pista de biciclisti)..

eu -ce sa iti povestesc, acum mi se ordona si pe unde sa umblu..

plodul #1- bebelusii au intotdeauna prioritate (avea vreo 11 ani)..

eu – pai, atunci, ia-ti pampersi sa te recunosc..

plodul #2 – ce, bah, nu stii citi?!..e pista de biciclete..

eu – poate  iti var si una dupa ceafa..

.. evident ca m-am coborat la nivelul subteran de educatie al gainii si al puilor de pe roti.. aveam vaga senzatie ca oricat de frumos as vorbi sau m-as explica, tot nu ar avea rost.. prostii nu pricep decat de par sau limbaj urat.. si, totusi..

.. aleg sa ma deplasez via laba piciorului, intr-un ritm rapid, din dorinta de a recupera niscaiva conditie fizica.. din cate stiu nu mi-e interzis accesul pe pista de biciclisti, si daca e asa atunci sunt obligat sa ma desfasor pe aleea de pe cealalta parte a parcului.. asta implica 2 lucruri:

  • sunt nevoit sa ma alerg dintr-un capat al celalalt al aleii, pana ametesc..
  • si aici e plin de persoane pe role, biciclete, femeicu carucioare, oameni care se plimba..

.. morala?!?.. pai, ori respectam toti regulile, ori nu.. dar si sa facem cumvrea tanti, eu tot nu stiu unde sa incadrez persoanele care alerga.. le trimiti sa se strecoare printre carucioare, pensionari si role.. sau le trimiti ssa le claxoneze biciclistii toata ziua-buna ziua..

.. oricum ar fi, placut tot nu e.. dar atata timp cat eu nu am zis nimanui nimic, si mi-amvazut de ale mele, nu vad de ce nu pot face si altii la fel.. si toate astea pentru ca o femeie s-a crezut speciala pentru ca vaginul ei a suportat 3 sarcini si a simtit ca superioritatea datorata speciei o indreptateste sa ma trimita in tufisuri la alergat.. ma, si maimutele se reproduc, dar raman in habitatul lor natural, nu isi incearca norocul in locatii rezervate homo sapiens sapiens..

.. intre timp, anunt idiotii – inclusiv pe al meu sas atotputernic – ca, atata timp cat nu exista o locatie special amenajata pentru prosti ca mine care vor sa miste curu’ si sa alerge – nu vad de ce nu as avea dreptul la o pista de alergat, daca alti cetateni/contribuabili au dreptul la pista de biciclete – imi rezerv dreptul sa o fac pe unde pot.. si, partea trista e ca asta se rezuma doar la parcul subarini.. intre timp, pe mandra pedalista o trimit in pista mamii ei.. cu bicicleta cu tot..

later..

2 thoughts on “Pista mamii ei..

  1. eu n-am avut problema asta prin parc, desi uneori e cam aglomerat. daca mergi acolo pana pe la 4-5 in timpul saptamanii sau pana pe la 12 in weekend, parcul e cam gol si nu te deranjeaza nimeni.

    Like

    1. atunci m-am dus mai tarziu, ca era canicula.. si am zis sa nu dau alergatul la schimb cu o insolatie :)).. nesimtitul de mine..

      Like

Leave a Reply

