MIC.RO..


.. am observat, in ultima luna, cum se umple orasul de magazinele astea mic.ro.. si nu m-a deranjat, nu avea de ce.. par asa, intime si dragute.. mi-aduce aminte de Germania.. pe acolo asa-s magazinele mici, de colt de strada.. sau unele benzinarii.. insa, desi mi-a atras atentia, inca nu am intrat intr-unul.. dar nu-i nimic.. au venit ei la mine acasa..

.. si au venit, pe bune.. m-am trezit la usa cu un reprezentant/angajat al lor – ca presupun ca nu face asta in mod voluntar – care distribuie pliante in scop de marketing si publicitate.. mi-a pus un pliant in mana si m-a anuntat ca, in orice magazin mic.ro – cu pliantul – beneficiez de o reducere de 2 lei la orice achizitionez.. acum, m-a bufnit rasul.. 2 lei sunt, asa, bani de guma.. dar buni si aia – zice mentalitatea romanului..

.. insa doar dupa ce am inchis usa si am studiat mai indeaproape materialul, mi-am dat seama cat de grava-i situatia.. pliantul – pe langa material publicitar – continea un bon/tichet valoric de 2 lei – nominal, si care trebuie insotit de act de identitate – pe verso-ul caruia trebuiau completate:

  • nume, prenume;
  • adresa;
  • e-mail;
  • telefon mobil;
  • CNP;
  • membri in gospodarie – adulti – copii;
  • semnatura.

.. daca pana acum nu v-a atras nimic atentia, va informez ca acestea sunt date cu caracter personal, care nu se dezvaluie oricui si oricand, cu atat mai mult cu cat nimeni nu are dreptul sa ti le ceara.. si daca e sa punem in balanta, nu cred ca pot fi vandute contra sumei de 2 lei.. nu inteleg de ce trebuie sa ofer toate datele mele – inclusiv specimen de semnatura – unui lant de magazine, ca sa mi se ofere reducere de 2 lei.. plus ca, reducerea e reducere.. mai nou, o si conditionam?.. ma rog, conditiile normale sunt acceptate, dar asta e chiar prea de tot..

.. partea interesanta e urmatoarea – se specifica in mod clar ca, prin semnarea bonului valoric, va exprimati acordul expres si neechivoc ca datele cu caracter personal sa fie prelucrate in scop de marketing si publicitate.. interesant,  zic eu..

later..

NOTA: atat pliantul cat si bonul specifica interdictia asupra reproducerii lor. Mai jos aveti versiunea scanata a acelor materiale cu scop publicitar, oferite drept dovada a celor scrise mai sus. Nu le-am reprodus in mod fizic, nu le-am tiparit, nu le-am distribuit spre tiparire sau promovare si nu va sfatuiesc sau va indemn sa o faceti; constituie infractiune.

4 thoughts on “MIC.RO..

  1. Nu numai ei fac asta. Și cei de la Profi fac chestia asta, dar printr-o campanie cu card de strâns bănuți (fidelitate).
    Și lumea chiar dă… fără să fie atentă.

    Pe mine la Mic.ro nu mă atrage… are prețurile mai mari decât multe supermarketuri de cartier.

    Like

    1. nu stiu.. poate gandesc eu prea mult.. dar nu mi se pare normal asa ceva.. indiferent de ce firma/magazin/institutie e vorba..
      m-am bagat intr-o sucursala brd odata, sa schimb neste euro.. mi-a cerut sa completez un formular – pentru baza lor de date – in care trebuia sa zic tot: nume, prenume, adresa, mail, telefon, stare civila, studii absolvite, venit net lunar, numar copii, serie/numar act identitate, cnp.. si mi s-a zis ca, daca nu, nu imi schimba.. ca ce chestie?!?

      Like

Leave a Reply

