Metro..


.. na, si uite ca a venit si randul metro sa il bag in ma-sa.. nu ca nu am incercat sa evit prostii, ca restul hypermarket-urilor le-am evitat in ultima vreme – va zic mai tarziu de ce.. dar sa revenim la mieii nostri – oile mai tarziu..

.. si, se duce prostul – prezent – la metro.. initial intentionam sa iau un modulator din’ala radio, de pui stick usb sau card sd, dai play si il auzi in masina, la radio.. am luat ala, dar mi-o picat fisa ca aveam nevoie de un adaptor pentru laptop – stii tu, din’ala pentru power, de la bricheta..

.. ma holbez pe acol, si cica gasesc unul universal – Acer, Toshiba, Dell, etc – cu mai multe mufe si reglaje diferite de output – input, era clar, 12 v – si incep sa jubilez ca o fetita intr-un magazin de Barbie.. dar, ca un prost ce ma gasesc, ma aflu si exist.. am avut impertinenta de a intreba urmatoarea – pe putzoiul ala de pe raionul IT:

– daca nu imi potriveste/functioneaza la laptopul meu, pot sa il returnez.. imi dati banii inapoi?.. ca totusi, nu am certitudiena ca functioneaza pe ORICE model de Toshiba..

.. ca, na, la mine 180 lei sunt bani.. tipul se uita la mine, ridica din umeri, zice nu stiu, si ma trimite ori la biroul garantii ori la informatii.. biroul garantii se afla de partea cealalta a caselor de marcat.. ca sa ajung la ele, trebuia sa il achit.. si asa de prost nu sunt – desi, ala poate considera ca am fata – asa ca m-am dus la informatii.. acolo, o pizda pisi din’asta plina de talent.. din nou, ma vad nevoit sa ma explic, sa zic toata povestea.. se uita la mine cu un gol imens in privire, zice nu stiu si ma trimite la raionul IT.. moment in care izbucnesc si ii spun ca eu nu-s troleu.. si ca imi aleg statie acolo pana ma lamureste.. asa ca pisi urla dupa ala prin microfoane – defect profesional..

.. apare putzoiul.. si incep astia doi sa se certe intre ei, care la care sa ma paseze.. pana cand i-am oprit si le-am zis

– ma pretenilor, io nu stau sa ma uit la voi aici, cum va certati..

.. la care putzoiul, zice..

el: – domne, am mai avut cazuri din’astea cand oamenii au cumparat produse, au ajuns acasa cu ele, nu le-au mers.. asa ca le-au returnat.. iar seful mi le-a imputat mie.. asa ca eu nu ti-l primesc daca nu iti merge.. ca eu nu il folosesc..

eu: – pai, si eu de ce sa il platesc daca nu il folosesc?!?..

el: – pai atunci, haideti cu laptopul sa il verificam, daca merge..

eu: – deci, tu chiar crezi ca ma duc pana acasa, iau laptopu-ul, ma intorc..  toate astea ca sa testam ceva ce tu oricum ai obligatia sa il primesti timp de 30 zile inapoi?

el: – da, domne.. eu nu vreau sa il platesc.. veniti, si il testam..

eu: – si, masina, cum o bagam in magazin?!?..

.. ridica amandoi tampitii din umeri, nu inainte de a-mi spune ca seful face regulamentul si ei nu au ce face.. moment in care mi-am bagat pula in adaptorul lor.. ca sa vezi logica indubitabila de animal dobitoc..

.. nu aveam chef sa ma plimb aiurea, intre metro si opc – ca si-asa ma stiu doamnele de acolo – ca ti-l puneam si pe asta deoparte.. oricum, mai taiem un hypermarket de pe lista.. si la cate am taiat deja, nu cred ca a ramas vreunu la care sa ma pot duce linistit sa fac cumparaturi.. asa ca, din partea mea, pot sa arda toate.. ma doare fix in flocul flexat din fata fanteziei mele focoase..

.. a, si p.s. am avut o revelatie.. le zice hypermarket pentru ca angajatii-s hyper-prosti..

later..

4 thoughts on “Metro..

  1. Într-un fel au și angajații dreptate. Șefii de raioane și de magazine sunt niște idioți care nu respectă legea; am auzit de multe cazuri în care imputau angajaților chestii de genul, când există o normă a protecției consumatorilor în legătură cu returnarea.
    Și asta nu e doar în hypermarket-uri, ci și la magazine de haine, etc.
    Toți se vor zbiri, eventual să le pupi picioarele că ai cumpărat de la ei.
    Așa se face comerț la noi.

    Like

    1. prosti sunt romanii.. eu unul nu mai dau pe acolo curand.. magazine se gasesc, si daca nu.. exista online..
      nu zic ca vreau ca sefii sa faca bani de pe urma angajatilor, departe de mine gandul.. dar nici asa nu se mai poate..

      Like

Leave a Reply

