Minodora..


.. se pare ca intr-un moment de plictiseala absoluta – candva prin 2008 – mi-am tras cont pe WAYN.. trecem peste nebunia de moment.. asa am facut si eu, pana cand m-am trezit cu un mail – acu’ vreo 10 minute.. in care aflu ca-s fierbinte.. de ce?.. pai da.. ia uite cine ma vrea, tuh..

.. e fierbinte, e decoltoasa.. are sfarcu’ tare / privirea umeda / ma vrea intre picioare / pe mine se arunca..

.. cum sa nu ii raspund fetei?.. as fi nepoliticos.. o mai cheama si Minodora.. iti dai seama ce sansa pe capul meu?.. nu pot rata asa ceva..

.. astfel ca ma vad impins de la spate de un impuls, mai puternic decat mine.. un instinct ce vine din launtrul sufletului meu, care ma agita si imi face vocea sa tremure.. ochii imi lacrimeaza iar limba nu poate decat sa se supuna.. si sa ii sopteasca sublimei domnisoare un tandru FUCK OFFF!!..

later,,

5 thoughts on “Minodora..

Leave a Reply

