Me scared..


.. tineti minte jocul ala, zice-se american, Simons Says?.. Simon zice ceva, tu executi.. well, Simon’s a bitch.. he’s a pussy.. when Julie says, you listen..

.. iar Julie are chef ca neo sa scrie despre 5 lucruri care il sperie sau care nu-i plac.. asa ca, hai sa ne gandim, ca de nu, ne ia dreq..

  • i hate bugs – da, am 26 de ani si nu imi plac ganganiile.. mi se par scarboase.. nu pun mana pe ele.. le-as omori cu un bat cat mai lung, sa fiu cat mai departe.. si mereu ma intreb – ca si in cazul femeilor – pe unde or fi fost inainte..
  • ma tem de batranete – nu de moarte, ca toti acolo ajungem.. dar vad zi de zi oameni care s-au zbatut si au muncit o viata intreaga, si care acum stau la mila statului, sau a oamenilor de pe strada.. flamanzi, murdari, prost imbracati, si cu o privire fixa, si goala.. care te infricoseaza si te face sa te gandesti – oare, prin ce or fi trecut?.. mi-e teama ca oricat m-as zbate, mai devreme sau mai tarziu ajung ca ei..
  • mi-e frica de copii – nu, nu de aia de pe strada vorbesc, desi mentionez ca incep sa ii urasc.. pentru ca-s tot mai tampiti si razgaiati – e clar ca e vina parintilor, si nu a lor, dar asta nu anuleaza efectele.. mi-e frica sa am copii, desi ma gandeam ca mi-ar placea sa am.. mi-e frica de faptul ca nu o sa am ce le pune pe masa.. ca nu o sa am posibilitatea sa le ofer copilaria pe care o merita.. educatia pe care ar trebui sa o aiba.. si tatal care mi-a lipsit mie..
  • mi-e frica ca o sa mor inainte sa traiesc – incep sa urasc viata.. si nu luati asta ad litteram.. viata de azi e mai mult agitatie, umblatura, nervi si munca.. intre ele abia apuci sa respiri.. am senzatia ca ma trezesc, si apoi deja trebuie sa ma pun la loc in pat pentru ca e gata ziua.. oricat de devreme m-as trezi, parca tot nu mi-ajunge timpul sa rezolv ce am de rezolvat.. de timp liber nu mai vorbim.. de trait, cand o sa traim?..
  • mi-e frica sa nu dezamagesc – nu sunt multe persoanele alea care tin la mine, si le pasa de ceea ce fac, sau cum imi merge.. dar alea cateva care isi pun speranta in mine si imi vor binele.. pe alea cateva, mi-e groaza sa le dezamagesc.. nu m-as putea suporta dup’aia..

.. tie.. de ce ti-e frica?..

later..

Leave a Reply

