Billa reloaded..


.. am mai stabilit odata ca cei de la Billa sunt neste dobitoci, chiar si Adi a ajuns la concluzia asta.. dar se pare ca trebuia ca lucrurile sa fie definitivate.. e, ca de obicei.. at your service..

.. desi e realist a spune ca nu mai gasesti o umbra de produse naturale sau sanatoase – indiferent de unde cumperi – recunosc ca, in unele privinte, imi place sa ma mint singur.. asa ca merg si iau de la Billa asa-zisele oua ecologice,, ma tapeaza de bani, iar eu dorm mai linistit pe motiv ca am mancat sanatos..

.. na, si am facut greseala de a intra azi in magazin.. si, desi magazinul are 5 case – e unu nou deschis, pe langa mine – doar doua functionau..  ca de, e Romania, trebuie sa ne inghesuim ca vitele.. si daca nu vrem, ne inghesuie ei.. anyway.. si stau ca prostu’ la coada – ca restul oamenilor, de altfel – si in fata mea erau doi barbati.. fiecare din ei isi alesesera o cantitate serioasa de portocale.. vorba aia, pe banii lui poate lua omu’ si 100 de kile, ce treaba am eu ?!?..

.. na, si incearca omu’ sa isi achite produsul si sa plece linistit.. si ce crezi?.. vaca aia cu cabina – o tarancuta hranita bine, si cu unghii rosii ca in filmele cu vampiri – il opreste si ii spune la om..

– domnule, trebuie sa platiti separat, sa va fac doua bonuri.. pentru ca aveti mai mult de 5 kile..

.. wtf ?!?.. da’ de ce ???.. din cate stiu nu exista o limita de kile la achizitionare de produse?.. vorba omului.. daca ar fi luat 100 de kile, ce facea?.. na, ca sa vezi gandire.. dar o fi ea proasta, dar mai prosti sunt oamenii, ca o lasa pe aia sa ii duca de nas.. sa imi bag pixu’ daca plateam de doua ori pentru acelasi produs.. le lasam acolo si ii ziceam sa le mance ea cu muma-sa..

.. inca stau sa ma gandesc daca sa ma mai mint singur cu ouale alea.. ca mi s-a cam acrit de Billa.. de fapt, mi s-a acrit pe rand de toate magazinele mari din sibiu, pentru ca au angajat doar taranoi needucati si prosti ca noaptea.. si decat sa ma enervez, mai bine nu mananc.. mi s-a cam acrit de orasul asta plin de cultura.. mai bune erau magazinele alea de colt de strada..

.. intre timp, vin si marturisesc ca un singur lant de magazine ma multumeste,  zi la zi – Trans Agape.. sper sa nu o ia si astia razna, ca fac foame..

later..

3 thoughts on “Billa reloaded..

  1. Vorba unui clasic în viață: de ce să bei / mănânci chestii de proveniență necunoscută (“oo ecologice”) astfel încât să nu știe lumea ce să facă cu tine după ce mori? Bea cola, după care după ce mori știm unde să te ducem: la deșeuri radioactive!

    În altă ordine de idei, decât să număr o Billa, mai bine mă abțin. Din motive mai mult sau mai puțin enunțate anterior.

    Like

Leave a Reply

