Wishlist..


.. ca in fiecare an, nu imi vad capul de treburi.. altii fac planuri de rev, stau dejaba sau ies prin oras iar eu uit ce zi a saptamanii e, fugind dintr-un loc in altul – sau dintr-o camera in alta – cu treburi de diferite naturi.. dar e ok, toate-s bune si frumoase cand ma gandesc la alea cateva zile de R&R de sarbatori..

.. desi nu am avut timp sa ma implic – decat sa incurc, mai bine stau pe curu’ meu – am salutat si apreciat initiativa bloggerilor sibieni de ajuta pe cei nevoiasi, sau pe copiii ale caror vise si copilarie se destrama in fiecare zi, inconjurati de necazuri si realitatea cruda a vietii..

.. mi-aduc aminte cum e sa fii copil.. sa te crezi nemuritor si invincibil.. sa crezi in Greuceanu, Pinocchio si Mos Craciun.. e frumos.. dar am observat ca, in ziua de azi, putini copii mai inteleg frumusetea Craciunului – totul se rezuma la cadouri, si atat..

.. ca e vorba de un laptop, telefon mobil shmecher, bicicleta sau vreun joc tv.. nu conteaza, e totul material si superficial.. si nu dau vina pe ei, o dau pe parintii lor.. caci ei sunt cei care au cautat drumul scurt spre multumirea copilului – de ce sa iti bati capul, sa il introduci intr-un univers placut, sa petreci timp cu el, sa ii ai grija?.. da-l dreq.. ii luam cadouri si ne-am scapat..

.. asa ca, in perioada asta toata lumea sta si calculeaza, si se uita in ograda alaturata, incercand sa isi dea seama.. ce vrea sa ii ceara lu’ Mosu’?..

.. trec peste asa-zisele “vedete” care in fiecare an ne arata cat de greu o duc, si isi ofera drept cadou cele mai exotice si scumpe cadouri.. si ma intreb asa.. ma, eu ce as vrea sa primesc?..

  • masina nu am momentan, sunt pieton.. dar e ok, ca mai misc si eu buca.. nu-i bai..
  • bicicleta nu am – si da, nu va socati, ca eu ma plimb cu ea si iarna – dar nu as avea timp sa o folosesc , momentan.. deci nu-i bai..
  • laptop am – si oricum petrec prea mult timp in fata lui..
  • tv-ul nu ma intereseaza, chiar daca pune cineva jocuri pe el..
  • telefonul mobil il urasc.. urasc sa vorbesc la telefon.. pentru mine e ceva util si practic, folosit doar la nevoie..
  • pretena nu mai caut – nu ca as fi cautat pana acum – pentru ca m-am legat la cap fara sa ma doara, in vara.. prietenii stie..
  • un singur lucru voiam – o chitara electrica – si dorinta aceea mi-am indeplinit-o la final de toamna.. cred ca de atunci ma cam injura lumea ca nu da de mine..

.. si, inca nu reusesc sa imi dau seama ce vreau.. asa ca, raspunsul e simplu:

  • desi am putini prieteni, ii apreciez si le sunt recunoscator ca ma suporta..
  • familia e mica, dar unita si te poti baza pe ea – fie necaz sau bucurie..
  • nevasta-mea e cicalitoare, dar o suport pentru ca ma iubeste asa cum sunt..
  • multe probleme s-au rezolvat anu’ asta si multe lucruri bune s-au intamplat..
  • n-oi fi eu bogat, dar nu-s nici muritor de foame.. asa ca as fi nesimtit daca m-as plange, cand altii nu au ce pune la copii pe masa – de dulciuri si jucarii nu mai vorbim..
  • in plus, sunt sanatos.. da, fizic.. de capshor nu vorbim :))..

.. si atunci vin si zic:

Draga Mosule, anu’ asta poti sa treci pe la mine – prajiturile si laptele (si orice mai ceri) le primesti cu drag, drept multumire pentru toate ce le am – dar nu zabovi prea mult, caci sunt multi altii care au mare nevoie de tine.. ajuta-i pe ei, caci merita mai mult..

.. intre timp, va urez un singur lucru: Fiti cu o secunda mai buni!

.. Sarbatori Fericite! ..

6 thoughts on “Wishlist..

  1. Ooooh dragul de tine cat de frumos suna mesajul pentru Mos. Adevarul e ca ar trebui sa nu mai cerem pentru noi ( oricum avem .. ) ci pentru altii.

    Like

Leave a Reply

