Sunt mandru ca-s roman?!?..


.. campania este derulată de Organizația Națională a Bloggerilor, recent constituită la Sibiu, cu sprijinul Printcenter.ro și Smartgifts.ro – care au tipărit autocolante ce vor fi împărțite azi sibienilor pentru a insufla și în ei mândria că sunt români.. pana atunci, sa imi vociferez mandria..

Sunt mandru ca-s roman:

  • ma trezesc mandru, traiesc mandru, ma pun la somn mandru – chiar daca nu stiu de ce..
  • pentru ca am timp sa o fac, cat e ziua de lunga, in timp ce critic munca altora..
  • de ce nu as fi?.. avem atatia oameni de valoare care au pus tara asta pe harta.. pacat ca i-am uitat..
  • pentru ca am fotbal, manele, bere ieftina si femei la fel.. ce dreq sa mai ceri?..
  • pentru ca oriunde calc dau de gunoaie, noroi, gropi si rahat de caine (si nu numai)..
  • pentru ca traiesc intr-o tara inconjurat de antropoide ale caror singur scop in viata este reproducerea – fara nici un criteriu, spre deosebire de alte specii mai selective..
  • pentru ca am ocazia sa vad la volan pustoaice de 18 ani, dar care conduc masini ale caror pret nu mi-l pot nici macar imagina..
  • pentru ca oriunde ma duc in lume, sunt asociat cu imaginea unui burtos, chel, de culoare cel putin maslinie si look cel putin dubios – care sta pe coaie toata ziua, dar vrea bani – cam ca cei care ma agasau zilele trecute prin parcarile mall-urilor din sibiu, incercand sa imi bage pe gat produse “fierbinti”..
  • pentru ca traiesc intr-o tara ai carei soferi nu isi pot semna numele pe procesul verbal..
  • pentru ca avem miliardari in topurile mondiale cu atatea clase precum trenul si vocabular pe masura..
  • pentru ca in ultimii 20 de ani am distrus sistemul educational, sanitar si cel al muncii..
  • pentru ca nu gasesc un pat liber in spitale cand sunt bolnav.. si daca as gasi, nu mi-as permite sa platesc totul din buzunar – asta incluzand mita..
  • pentruca in fiecare zi deschid geamul si nu mai aud nici un glas de copil, jucandu-se vesel printre blocuri.. de ce ar fi vesel?.. si de unde copii?.. or fi si ei mandri ca mamele lor nu primesc nici un ajutorde la stat, si ca presedintele le-a zis ca, daca au vrut copii, trebuiau sa se gandeasca si la cheltuieli..
  • in fiecare seara, cand iluminatul stradal e inexistent,pe motiv ca “e criza”..
  • pentru ca acum, ca am intrat in U.E., sunt liber sa fac ce vreau – cu preturi europeane si salar romanesc..
  • pentru ca de fiecare data cand bag benzina in rezervor, are acelasi pret ca cea din Austria, dar nu aceeasi calitate..
  • c-avem Mall-uri, cluburi si fast-food-uri o droaie / avem dezbracate, siliconate si retardate ce sug direct din coaie..
  • pentru ca nu am loc de munca.. si daca as gasi, banii nu mi-ar ajunge nici pentru o singura persoana = cheltuieli + alimente de baza..
  • avem atatia ipocriti care nu fac nimic pentru tara asta, dar se lauda si se mandresc cu ce fac / au facut altii..
  • pentru ca la noi in tara am distrus agricultura, pe motiv ca taranii nostri au vrut sa devina toti capitalisti si patroni.. dar au ajuns sa o practice in alte tari – culegand capsuni si alte cele prin Europa de Vest..
  • pentru ca imi place sa citesc in cartile de munca ale dansatoarelor exotice si ale celor care fac masaje erotice – unde scrie “angajat al primariei”, respectiv “coregraf”..
  • pentru ca zi de zi respect regulile si sunt denigrat de conationalii mei pentru asta..
  • pentru ca ori de cate ori intru intr-o toaleta publica trebuie sa imi tin respiratia cat timp corpul meu isi exercita functiile – asta daca reusesc sa gasesc una..
  • pentru ca ma sufoc la volan, pe sosele patriei, din cauza vehiculelor autohtone “nepoluante”- majoritatea proprietate a autoritatilor statului..
  • pentru ca orice ai zice, oricat de important sau interesant, e risipit pe populatie..
  • in fiecare zi, cand vad ca oricat de grave ar fi problemele si oricat de greu traiul, daca le arunci oamenilor “neste” sex in fata – in reclame, reviste, cluburi, filme – uita de tot si de toate..
  • pentru ca traiesc intr-o tara democratica, in care toti au voie sa faca ce vor, cand vor.. eu nu – pentru ca deranjez..
  • cand ma gandesc ca personalitatile romanesti se rasucesc in mormant cand vad la ce nivel de involutie culturala a ajuns tara pentru care ele s-au zbatut cu atata truda si patos..
  • mai ales de 1 decembrie, cand romanii – in particular, demnitarii romani – sunt intrebati ce semnificatie are ziua aceasta, iar ei.. habar nu au..

.. zi de zi simt mirosul imbietor al mandriei pe strazile din Romania, si uite.. vi-l impartasesc si voua.. eu si ceilalti care au scris despre asta: CroconewsRazvanMariaCamikuScorpia UrbanaEliza,NeoDaninhoMonicaAdaMirunaVladimirGigelPancu..

p.s. daca am uitat vreo “aroma”, o sa revin cu update..

later..

5 thoughts on “Sunt mandru ca-s roman?!?..

Leave a Reply

