Winter tests..


.. acum ca a intrat in productie noul Duster, de la Dacia – cel cu motorul 1.5 dci de 110 cai si Euro5 – incep sa imi schimb parerea.. motorul se poate lauda cu un cuplu de 240 nm la doar 2000 rpm si cei 110 cai obtinuti la 4000 rpm.. varful de gama vine cu toate dotarile posibile – optional ASR +ESP – iar cel din imagini cred ca le are puse.. imi place cum reactioneaza.. ma gandesc serios ca l-as cumpara – asta, daca as avea finantarea necesara.. later..

2 thoughts on “Winter tests..

  1. Mie, sincer, imi place Duster-ul, este o evolutie destul de buna pentru marca Dacia, si este ceva ce lipsea din gama lor de masini.
    Dar, ca si cu Logan-ul, sunt de parere ca nu este bine sa cumperi chiar primele exemplare fabricate, pentru ca pot avea unele probleme. Dupa aproximativ un an-doi de productie, cred ca merita cumparat; s-ar putea sa si scada putin pretul, sau sa imbunatateasca anumite chestii.
    Si, eu as prefera motorul pe benzina; dar asta e doar o preferinta a mea, raportata la numarul de km pe care ii fac in timp, si la costurile de intretinere. Sunt multumit de Logan-ul meu…la banii aia, este ok🙂

    Like

    1. nu stiu unde bati – adica, daca faci putini kilometri iti iei benzinar?.. oricum, banii care ii economisesti in intretinerea unui benzinar, ii bagi in benzina.. deci e cam echiibrata treaba.. (fara sa iei in calcul costul initial de achizitionare, caci dieselu’ e mai scump)..
      da, e drept ca e intelept a achizitiona un model nou dupa ce trece ceva timp, ca altfel risti sa te tzepuiesti.. insa, la orice ora din zi si din noapte dieselu’ castiga – trust me, vorbesc din experienta de posesor exclusiv de benzinare :))..

      Like

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s