Hmeet reloaded..


.. si a fost si hmeet #2.. ce sa zic, ce sa zic?..

.. nu ma apuc sa prezint lista de speakeri, sau ce s-a discutat in fapt.. asta am scris live de la eveniment.. si – din respect pentru organizator – in speta, Cosmina Sipos, careia ii multumesc pentru eforturile depuse si pe care o felicit pentru ce a reusit sa faca.. asa, din respect pentru ea m-am abtinut de la inserare de opinii si pareri.. dar imi rezerv dreptul de a o face aici..

.. asa ca o luam simplu, babeste si saseste..

+

  • locatia a fost frumoasa, astfel ca alegerea ei a fost foarte inspirata..
  • a fost multa lume, asa ca am cunoscut lume noua si faina.. aveai cu cine socializa..
  • amfitrionul – Razvan Pop – a avut destula rabdare cu noi, chiar si cand urla la noi sa schimbam locurile la Meet & Greet..
  • “excursia” la etajul superior – restaurant Fusion – unde am putut savura panorama si designul, a fost una tare interesanta.. nu o sa o uit curand..
  • mi-a placut ca a existat o varietate, in ceea ce priveste domeniul proiectelor prezentate.. cate putin din fiecare..
  • cei de la Poken m-au dat gata.. mi-a placut la nebunie ideea si metoda ei de implementare..

  • inceperea evenimentului a cam intarziat un pic..
  • lumea a fost cam inghesuita in barul ala micut, de abia aveai loc sa respiri..
  • consecinta ideei de mai sus, a devenit o adevarata aventura a-ti aduce o cafea de la bar pana la masa unde erai, fara sa o intinzi pe jos..
  • livestreaming-ul nu a fost inexistent, dar nici multe nu mai avea – imaginile erau sacadate, iar de sunet nu mai vorbim..
  • latimea de banda a WiFi de acolo era cam mica.. pentru o sala de “internauti” iti trebuie ceva serios..
  • m-a deranjat ca, ne-au dus sus la Fusion, sa vedem orasul de sus.. si era chiar frumos, dar dupa 5 minute ne-au luat cu “na hai.. mai iute.. ca vine botezu'”.. ba chiar, am dat nas in nas cu bebelu’ si ai lui, la litft, cand am incercat sa coboram.. mi s-a parut deplasat.. si probabil si celor cu botezu’ la fel..
  • nu am inteles de ce speaker-ii au fost asa de grabiti – in sensul ca, intre speech-uri nu era nici macar o secunda de pauza.. sa poti asimila, discuta cu cei din jur sau chiar cu speaker-ul respectiv..
  • s-au prezentat multe proiecte – unele mai reusite decat altele – dar nu am inteles de ce a venit Eugen Paun.. sa ne vorbeasca de wordpress?.. de domeniu propriu?.. de pluginuri si ce fac ele?.. de update la wordpress ?!?.. mi s-a parut jenibil si out of place.. plus ca la o sala de oameni – presupusi activi online – nu vi sa le zici ceva atat de elementar.. hai cu ceva interesant. mai omule..
  • pot zice linistit – si eu, si altii – ca am rabdat foame pe acolo – de la inceput la sfarsit.. era bar, deci nu serveau chestii comestibile.. asta insemnand ca trebuia sa pleci tanda din hotel in cautare de haleala daca voiai sa iti potolesti stomacul.. eu unul nu traiesc cu tigari si cafea..

.. mai multe negative, asa-i?.. evenimentul nu trebuie condamnat.. mereu e loc de mai bine, iar initiativa e una laudabila.. o noua experienta personala, o zi faina – dar plina, pentru mine.. asteptam #hmeet3.. cu bune si cu rele..ย  cu noi oameni si noi lucruri de invatat si vazut.. asta a fost..

later..

Au mai scris, pe aceeasi tema:

14 thoughts on “Hmeet reloaded..

  1. Pai ba da! Pentru ca Bucurestiul e cacapilala si pentru ca acolo se fac majoritatea meet-urilor(mai mul sau mai putin pe teme de online) si daca coroborezi cu ce a zis Tudor in comentariul de la acest post…cam e mai mult decat ok ceea ce s-a intamplat…In fine, data viitoare o sa fie mai ok…cred…:P
    sanatate…

    Like

    1. .. ma, noi putem spera.. dar ideea e ca oamenii-s problema, nu locatia unde defasori evenimentul..
      .. eu trebuia sa fac live blogging, si ma chinuiam sa ascult oamenii ca toata lumea comenta in jurul meu.. si aici nu poti da vina pe organizator, sau pe sala, si nici pe faptul ca.. ce?.. la noi merge internetul mai incet ca la bucuresti?.. come on, sa fim un pic obiectivi..
      .. or avea aia de la bucuresti mai multa experienta in organizare de astfel de evenimente – da, realista ipoteza – dar asta nu scuza cu nimic pe participanti pentru cunostintele lor (sau lipsa) si educatia lor (sau lipsa, din nou)..

      Like

  2. hai ca totusi e un pas foarte mare pentru bloggerii sibieni. daca stam sa ne gandim bine, cu 6 luni in urma nu exista nimic๐Ÿ™‚
    eu nu am fost asa critic pe blog la mine, singurul lucru care chiar m-a deranjat a fost…galagia

    Like

  3. 1. Cred ca sala ce a fost pusa la dispozitie era, cum e si normal, singura sala in care trebuia sa fim. Partea cu panorama a fost un plus si acumaaa, si cu tineee…la dracu, oameni aveau botez acolo, aia e!๐Ÿ˜€
    2. Eugen Paun a venit sa explice niste chestii jenibile pentru unu care se pricepe sau ceva…ai vazut ca multi inca nu s-au hotarat sa treaca pe domeniu personal sau nu. Si-aici trebuie sa ma crezi pe cuvant-stiu cativa care nu prea aveau habar de wordpress.org, hosting and so on…
    3.pauza dintre prezentari nici mie nu mi-a placut, pentru ca n-a existat!๐Ÿ˜€
    4. livestreaming-ul…eh, trebuie sa te gandesti la 3 lucruri: e abia a doua editie de #hmeet, Sibiul nu e Bucuresti, deci mai slabut cu onlineistii, cu netu’ etc; si 3…nici noi ca bloggeri nu suntem cei mai cei…adicaaa, nu stiu, cred ca trebuie sa mai crestem in blogosfera, in calitatea scrijelelilor 2.0 etc
    5.AAA, mie nu mi-a mai placut galagia ce se forma in spate…adicaaa, taci dreaq din gura cand vii la un eveniment la care unii vor sa iti prezinte ceva…vorbeste numai cand esti intrebat sau-de ce nu-cand ai intrebari legate de prezentari…in fine…
    sanatate…

    Like

    1. ma, nu cred ca atunci cand vorbim de online, chestia cu “nu suntem din Bucuresti” e o scuza.. n-are nici o legatura.. ori faci treaba, ori stai deoparte – asta ca ziceai de streaming si wordpress, si blabla..

      Like

    1. eu nu prea pun poze cu mine pe blog.. nu cred ca am pus vreuna de cand l-am creat.. :)) dar cred ca m-ai vazut, doar ca nu stiai pe cine.. partea tare e ca imi si scria id-u de twitter pe tricou :))..

      Like

Leave a Reply

