Bey.. aifon..


.. sambata dimineata.. 13.11.2010.. eram in pregatiri.. trebuia sa ajung la 11 juma’ la hmeet, sa apuc sa ma instalez – urma sa fac live blogging.. na, intr-un tarziu mi-am dat seama ca singura modalitate prin care puteam ajunge la timp era sa iau masina.. desi nu aveam chef.. dar ata ete, life’s a bitch..

.. ma strang cu toate si ma urc in masina.. si, desi totul e clar, sibienii o sa priceapa nitel mai bine..

.. puteam sa aleg orice traseu de acasa – din strand – pana la hmeet – la golden tulip, pe scoala de inot.. de obicei o iau frumos pe cristian, in sus.. ca sa nu ma chinui pe stradute.. da’ acu am zis.. lasa ma, aleg ruta cea mai scurta.. ase ca ies eu de pe maramuresului, pe hategului, strandului.. de acolo transilvaniei, rennes.. si iaca.. sunt pe scoala de inot.. la laleaua aurie..

.. daca ati mai citit pe aici, stiti ca prostii ma cam cauta, asa ca nu o sa va mire ce urmeaza..

.. reusesc sa ajung pana pe strandului, langa O.P. 9, unde.. evident.. dau de un prost.. in spatele volanului, altfel cum..

.. mergeam inspre posta.. pe partea dreapta o masina “parcata”, pe stanga o duba de transport, la fel.. na, ma bag frumos in depasire.. si mergeam pe mijoc, ca sa evit posibile pericole.. din fata apare un opel astra combi.. ma vede, si in loc sa opreasca, cu semnalizarea intentiei de depasire a dubei, tac pac.. vine drept spre mine.. trag frumos dreapta – inca nu ma enervasem – incercand sa evit vreun impact.. reusesc sa nu zgariu masina de pe partea dreapta, dar nu stiu ce face prostu’, ca aud un bubuit.. nu stiam ce e, asa ca opresc masina, trag dreapta.. pun avarii si ma dau jos.. el opreste masina in mijlocu’ drumului si se da jos suparat..

.. la jumatea distantei intre noi doi, era o bucata de plastic pe jos.. ma duc spre ea, o ridic, ma uit.. imi dau seama ca era capacul oglinzii stanga a opel-ului.. el – un tip la vreo 50 de ani, cu un cap juma’ mai scund decat mine, cu ochelari D&G de soare, lantz la gat si blugi si adidashi cool – se uita nedumerit la mine si intreaba:

– asta-i de la mine ?!

– te grabesti, domne’ ?

– ce faci, bai..

– aveai obstacol in drum.. de ce n-ai oprit ?

– am oprit, bey..

– unde ai oprit, in mine ?

– fi atent, bey.. beyyy.. aifon..

.. moment in care tipu’ imi intoarce spatele si se indreapta spre masina proprie, bombanind – probabil avea nervi si voia sa imi pocneasca una.. dar trebuia sa se ridice pe varfuri ca sa ajunga, asa ca a renuntat..

.. eu nu m-am apucat sa ma milogesc de el, sa ii platesc oglinda, cand a fost vina lui.. asa ca m-am indreptat si eu spre a mea.. eram prea enervat de tupeul taranului, ca sa imi mai verific masina, asa ca am plecat.. ajuns la destinatie, am observat ca – in afara unor zgarieturi pe oglinda mea, masina e in regula.. va trebui sa imi achit singur “reparatiile”..

.. la cat de nesimtiti sunt oamenii, ma astept sa ma trezesc cu politia la usa, sa ma ia la rost ca i-am “deteriorat autovehiculul” omului si ca am “fugit de la locul accidetului”.. io pe a mea nu am pagube, deci nu se  incadreaza.. de fugit nu am fugit, ca am oprit – iar daca el nu a vrut sa discute, problema lui.. o aveam si pe nevasta-mea in masina, si poate comenta..

.. tot aud de “respect in trafic”.. dar nu-l gasesc niciunde.. inca nu am inteles ce-i cu nesimtirea si graba asta in spatele volanului.. iar jignirea – pe langa faptul ca e una de copil handicapat – nu-si avea locul.. dar na, cum sa ii fac eu educatie la varsta aia?.. nu a reusit mama-sa.. eu ce sanse sa am ?!?..

later..

One thought on “Bey.. aifon..

  1. Azi mă întorceam de la gară către casă. La capătul lui Coposu am văzut un mare șmecher de ăsta cu o Vectra ce s-a apucat el să se bage în fața celui de pe banda 3 iar respectivul era în fața mea, eu fiind următorul în coloană. Care sunt șansele să găsești două vite în același start de la semafor? Mari … la intrarea pe Dumbrăvii a mai vrut unul să se urce peste mine, dar eram cu piciorul pe accelerație, nu pe frână. Pula mea, mare mai e graba asta și talentul de a te băga în față pentru că există lenea de a sta la rând.

    Bun simt și maniere prin Sibiu? Încă sunt curios pe unde. M-am plimbat anul acesta prin aproape toată țara și nu am văzut nimic pe aici ce să fie “above average”. Doar o mândrie nejustificată prin fapte.

    Succes la evitat vitele din trafic.

    Like

Leave a Reply

