Cu si despre..


SUNT: un rocker misogin, realist si acid.

AŞ VREA: să pot mitralia prostimea.

MI-AŞ FI DORIT: sa ma fi nascut prin ’50.

NU-MI PLACE: sa isi bage lumea nasul in oala mea.

MĂ TEM: ca nu o sa apuc sa invat toate cele ce ma intereseaza.

AUD: foarte bine, si de obicei doar rock, jazz si clasic.

ÎMI PARE RĂU: ca prostia nu doare.

ÎMI PLACE: sa fiu eu insumi, fara sa ma intereseze ce zic ceilalti.

NU SUNT: manelar, microbist, dulce, roz, shmecherash, plin de muschi, dependent de sex, cu nasu’ pe sus, elevat, snob, egoist, zgarcit.

NICIODATĂ: nu imi plang de mila.

PAR: cum?.. zi-mi tu mie…

NU SUNT ÎNTOTDEAUNA: ceea ce par.

NU ÎMI PLACE DE MINE: cand sunt nervos.

AM NEVOIE: de timp, restul se rezolva.

AR TREBUI: sa citesc mai mult si mai des.

later..

Leave a Reply

