Valcea..


.. ceasu’ arata 23:39 la mine.. e cam tarziu, avand in vedere ca-s treaz de la 5.. am avut ceva treburi prin judetul Valcea, si a trebuit sa plec devreme.. dar a fost frumos afara, si totul s-a transformat intr-o mini-excursie.. insa, tineam neaparat sa mentionez ceva..

.. cum ziceam, am plecat devreme.. si fiind si vineri, nu a fost deloc plictisitor – plin de dobitoci pe drumuri.. si de politie – dar asta o facea ca organu si o freca la rece.. anyway..

.. a fost rece de dimineata, si ceata densa – mai ales pe valea Oltului.. pe la ora 8 intram in Valcea, si deja lumea era pusa pe treaba.. traficul era aglomerat, dar nu numai asta.. la propriu vorbind, angajatii de la drumuri ai localitatii erau deja pe metereze, lucrand de zor pe bulevardul central, asistati de organe de politie pentru fluidizarea traficului – si culmea, pentru un amarat de sibian ca mine, functiona.. la momentul respectiv se ocupau de decopertat – indepartau tot stratul de suprafata al carosabilului..

.. nu am zabovit si mi-am vazut de ale mele treburi.. am iesit din Valcea, si doar pe la orele 14 intram iar in oras.. traficul era aglomerat, dar din nou politia isi facea datoria.. insa faptul care m-a uimit a fost urmatorul: intreaga lungime a bulevardului – dintr-un capat al orasului in celalalt – era complet decopertat, si cel putin un sfert era din nou asfaltat, si se lucra de zor pentru a finaliza lucrarile.. din nou, nu am putut ramane, dar la ce ritm alert de lucru aveau angajatii, sunt dispus sa pun ramasag ca au terminat pana seara..

.. inca nu imi vine a crede.. adica, mereu am fost placut impresionat de calitatea serviciilor din Valcea – curatenia e impecabila, soselele sunt bune, e ordonat si bine organizat totul – nici nu se compara cu Sibiul, poa’ sa se laude sasu’ pana ii cade sigla de la Audi.. insa, la asa un ritm de munca nu ma asteptam.. nu credeam ca exista asa ceva.. nu credeam ca se poate – cel putin, nu in Romania..

.. nu am fost niciodata multumit de situatia de la Sibiu, nici acum nu sunt.. si mi-e rusine de adevar – faptul ca nu ne comparam cu Valcea, nu avem cum.. dar cu admiratie o spun: nu stiu cine si ce functii are pe la Valcea – nu cunosc liderii comunitatii sau ideile lor – dar orice au facut, a avut efect.. le recunosc meritul si le urez succes si spor in continuare.. chiar si felicitari.. si sper ca modelul lor sa fie copiat si de liderii de peste gardu’ de la Caineni.. tot respectu’..

later..

Leave a Reply

