Futograf..


.. no, ma.. si, am zis ca m-am legat la cap..  a fost fain organizat, ne-am distrat.. si cei care au facut parte din “angrenajul” nuntii au fost oameni de nota 10.. in afara de unu’, care a intins coarda pana in momentul in care mi s-au aprins led-urile (pai clar, beculetele sunt pentru amatori)..

.. m-am inteles cu futograful – da, nu am gresit exprimarea – cum ca, retuseaza pozele care-s mai faine, realizeaza cateva mostre de album.. trimite pe mail, aleg.. dupa care executa produsul finit.. iar eu.. eu ies cu banii.. si i-am lasat adresa de mail, numar de telefon.. pacat ca nu le-a folosit pe niciuna.. nu m-a sunat nici dreq iar de mostre pe mail nu poate fi vorba.. na, eu mi-am respectat partea de “atributii”.. el – not so much..

.. nunta a fost in 25 iulie.. ia calculati cat timp e de atunci pana acum, iar eu tot nu am album.. dar banutii i-au placut tipului.. si, daca banii i-a luat inaitne – ca curvele – m-am decis sa il si fut nitel.. cu cine aveti de a face?..

.. pai, lasa ca va informez eu.. futograful in cauza se numeste Daniel Gheorghiu.. lucreaza la cotidianul Tribuna din sibiu, iar in timpul liber – vreau sa zic ca.. face poze – tzepuieste oamenii, laudandu-se ca face si drege.. si ramaneti cu laudele.. asta asa, ca un avertisment pentru cei care dau nas in nas cu el.. si unu’ si pentru el, ca nu cumva sa dea nas in nas cu mine.. pacat de deviatie de sept.. ca asa, pe facebook are timp sa activeze..

later..

L.E.

.. na, si 6 luni mai tarziu am onoarea de a conversa cu vinovatul la telefon.. se pare ca.. nu se mai ocupa de nunti – daca s-a ocupat de toate ca de a mea, nu ma mira.. am primit si mostra pe mail.. dar nu ma entuziasmez, ca am facut-o deja o data.. si nu are sens.. om trai si om vedea..

.. intre timp,  tin sa va informez ca, printre pozele mele, am gasit si un bonus.. si e frumos ca atunci cand primesti ceva gratuit, sa imparti si cu altii..

This slideshow requires JavaScript.

p.s. nu imi asum responsabilitatea sau meritul pentru poze.. nu stiu cu cine avem de a face, iar cine recunoaste/se recunoaste in poze, ate ete.. nu e problema mea.. vorbiti cu futograful..

8 thoughts on “Futograf..

Leave a Reply

