Roasted dragon..


.. si, baietel cuminte – ca de obicei – am stat pe plaja scriind in Paper Blog.. asta intre sesiunile e balaceli si concursuri pe plaja.. si holbat la creaturile din jur..

.. da, stiu.. va ganditi la tzatze, buci si alte biciclete.. ce-i drept, e plin pe cilea.. dar asa cum am zis si acu’ doi ani.. mi-e cam greata.. normal ca nu pot avea toate sanii perfecti sau fundulet rotofel, dar sa nu-mi zici tu mie ca stau goale, sa le vada toata plaja, ca apoi sa fie sexy si bronzate pentru iuby.. hai, sictir..

.. ce ma amuza e ca vezi cate un lache d’asta – cu miros de hamei si fata de pluta.. care merge de brat cu cate o  fofolina din’asta, a carei suprafata totala de material textil aninat pe corpul ei nu depaseste 25 cm patrati.. si cum arunca ea asa, mladios, din buci, cu o granitza roz indesata intre ele, iar sanii urla catre toata plaja “bouncy-bouncy”.. in timp ce sfarcurile orientate spre inainte asteapta sa le schimbe cineva postul de radio – precum doua butonase lucioase.. il vezi pe Romica cum isi suge burta – ziua e pe cont propriu, noaptea i-o suge ea – merge cracanat de parca si-a umplut slipul de Romania, si mandu-n toate cele.. ea e cu el, ti-e clar ?!.. si el n-avea nimic impotriva.. cum dreq sa fi mandru ca femeia ta si-o arata la toti ?..

.. ma, nu stiu, dar cand ai de-a face cu animale, e bun un dresor, ceva.. ca altfel ai necazuri.. si-asa imi tot urla astia cu Circul Americano taota ziua in timpane.. dar cel mai aiurea e cand vezi ca se face in jur de ora 11:00, si simti cum arde soarele.. e asa incins nisipul, incat mergi si te prajesti in acelasi timp.. mi-a zis la un moment dat nevasta-mea ca vrea sa ma dea cu ulei.. i-am zis sa se abtina ca o sa sfaraie si stropim copiii din jur.. plus ca roackerii misogini put rau de tot la prajit, nu e deloc apetisant..

.. si in conditiile astea.. vezi cum abia atunci vin familii cu copii mici sau adolescenti mahmuri – ramasite de aseara – sa se pregateasa de plaja.. cand e mai rau, atunci apar si ei.. am vazut la tv, cum zeci de copii au ajuns la urgente pentru ca au fos tinuti in soarele asta, fara sa fie hidratati sau sa aiba o bandana, sapca, ceva acolo.. pe cap.. raspunsul parintilor ?..

– E obisnuit, n-are nimica..

.. toti medicii au avertizat ca, intre orele 12:00 – 17:00, soarele e periculos pentru corp, arde chiar si retina.. iar ei il cauta cu lumanrea.. eu unul nu inteleg cum rezista.. dupa 11 te simti la fel de incinsa ca Ana Lesko.. si cand ii mai vezi si cu sticlele lui Bachus si berile dupa ei, te mai miri ca n-ai cu cine vorbi si ca-s asa batuti in cap ?.. eu nu..

.. nu ma grabesc.. am venit la relaj, si prajeala, dar o fac la foc mic.. nu scapati voi asa usor de mine..

later..

One thought on “Roasted dragon..

Leave a Reply

