End of days..


.. evident, titlul nu-mi apartine.. era un film aparut prin 2000, cu Arnie.. il tin minte.. il vazusem cu un coleg de liceu si bun prieten.. eram prin a 10-a pe atunci.. actiune,explozii, etc.. tematica ?.. Apocalipsa..

.. ati observat cu totii ca in ultimul an e cam dezastru peste tot.. explozii, tornade, ninsoare in Africa, canicula in Rusia, etc.. stiti ce ineamna asta, nu ?.. exact.. m-am insurat..

.. efectele sunt generate de doua pietre tari, la fel de anormale si insuportabile, ale caror contoire a avut loc pin iulie, anul curent.. fenomenul a fost putin cunoscut, dar usor observabil.. sarbatorit intr-un cadru intim si decor clasic si elegant, cu muzica de bun gust si mendiu de aceeasi natura.. gata ? satui de elocventa ?..

.. o intrat nebunu’ in saptamana oarba si s-o insurat.. desi, pot zice ca mi-am facut mai demult o promisiune.. si anume, ca ma insor doar daca cere “ea” pe mine – am un gust amar in gura la capitolul asta – si cum “ea” n-o avut altceva mai bun de fa cut anu’ trecut, la mare.. ata ete..

.. no, ase ca ne-am tras una bucata chefuiala.. asta nu inainte de a ma intreba tanti de la starea civila, cu apelativul “cetatene” in fruntea interogarii.. de-abia m-am abtinut sa nu rad.. imi tot venea in cap urmatoarea continuare..

– cetatene !.. de bunavoie si nesilit de nimenii.. o iei.. in casatorie.. pe asta , ma ?!?.. te-ai ticnit ?..

.. cum ziceam, am tras o chefuiala.. am fost seriosi si cuminti pana acolo – mda, in articolul asta folosim si pluralul – dar la sala a inceput nebunia.. nu va udati prea tare, ca n-au fost manele – ocazie cu care urez celor care mi-au dedicat aia una bucata manea, traditionalul “Crapu, trai-ti-ar mata !”..

.. deci, nema manele, si cred ca e prima si ultima nunta la care auziti Deep Purple, Led Zeppelin, Juda’s Priest, Z.Z. Top, Whitesnake, etc. printre piesele dansante..

.. de aranjatul salii, bla bla.. s-a ocupat doamna Tanta, asa cum am cunoscut-o eu.. si da, e plin de curve proaste care folosesc titulatura asta, dar doamna mai sus mentionata se ridica la nivelul asteptarilor.. s-a purtat tare frumos cu noi, iar serviciile au fost ireprosabile – buchete, decoratiuni, aranjat sala, etc.. totul de bun gust si de calitate..

.. si sa nu sperati – ca altii – sa fi fost pete roz prin peisaj.. totul a fost clasic.. mirele la smoching negru, mireasa in rochie “greceasca” alba, limuzina un Rolls Royce batran si fidel.. sala alba, flori albe, decoratiuni albe.. ati prins ideea ?..

.. nu ma apuc sa povestesc totul in detaliu ca o fetita timida, virgina si sposorizata.. singurul lucru important de zis e ca nimic din toate astea nu ar fi iesit atat de bine daca nu era in spate – tinand totul sub o atenta observatie si ajutandu-ne sa nu facem gafe – draga mea mama.. iti multumesc din tot sufletul pentru tot ce ai facut pentru mine.. pana acum, pentru nunta pe care ai dus-o singura in spate si pentru ca imi stai mereu alaturi..

.. si iata-ne la inceputul unei noi ere.. s-a mai adaugat un nebun la familia asta, si-asa dusa.. momentan eu scriu, Co deseneaza si mama pipa relaxata, luandu-se de mine ca “daca-l puneam sa scrie, nu scria..”.. nu-i ajunge ca tocmai m-a batut la table..

.. s-a schimbat ceva.. nu stiu.. sunt fericit?.. n-am fost de ceva vreme.. hai ca fug.. mi-au furat femeile sucu’..

later..

2 thoughts on “End of days..

Leave a Reply

