Boc strange tot..


.. de cand am observat comportamentul de castravete de mare al “Marinerului”, am cam stat deoparte de la comentariile cu tenta politica.. dintr-un motiv simplu – nu avem oameni politici..

.. da, ca oricine altcineva, nu sunt deloc de acord cu asa-zisele masuri anti-criza ale tentativei asteia de guvern.. “piticotu'” e cam prost, degeaba a facut facultate.. pot zice – cu modestie – ca inteleg mai multe decat altii, iar handicapsatii astia avari ne duc la sapa de lemn..

.. exemplificam..

.. ma duc la banca – am un amarat de card BancPost pe care “arunc” cu bani cand plec tanda prin tara – si ii zic lu’ tanti de la ghiseu ca vreau sa depun bani, bla bla.. na, toate bune, dar imi arunca in moaca un formular de completat, pe motiv ca “sa actualizam informatiile dvs”.. chestiile tipice – nume, prenume, bla bla.. ocupatie, sume rulate prin banci ?.. si dup-aia vine.. de unde provine suma depusa ?..

.. da’ n-am inteles care ti-e problema ?!?.. ca am furat, ca ma fut pe ei.. orice sistem bancar functioneaza cu aport de capital, asa ca ar trebui sa fie recunoscatori.. originea sumelor e treaba Fiscului, plus ca pot si minti in declaratie..

.. na, prosti ca mine mai rar.. asa ca am fost sincer si am scris “cadou de nunta”..

.. avand in vedere ultimele idei geniale ale cuplului – probabil discutate la o partida – ma vad nevoit sa ma gandesc – oare cat voi plati impozit pe un “cadou” declarat oficial?.. vorba aia, daca o fetita de 13 ani a primit acasa instiintare nominala, de la Fisc, cum ca are de plata 5 lei impozit pentru ca a primit bani de la scoala – in urma “prestarii de servicii”, in speta rolul dintr-o piesa de teatru – va dati seama ce bine am ajuns..

  • fiscul de obicei cauta persoanele cu venituri ilicite sau nedeclarate si le sanctioneaza – pe langa impozitarea celor declarate;
  • daca nu lucrezi si nu ai venit, nu vad pe ce sa platesti impozit – da, din pacate ajutorul social si alte venituri speciale sunt impozitate mai nou;
  • minorii nu lucreaza, si daca o fac cu acordul parintilor – dupa 16 ani – e un venit impozitat de stat, ceea ce mi se pare aiurea.. macar astia sa scape;
  • si daca ai 13 ani – nema buletin – deci, nu lucrezi, cum dreq sa primesti instiintare NOMINALA de la Fisc ?!?.. doar in Romania..
  • si cum sa consideri cadoul un venit impozitabil?.. CADÓU s.n. Ceea ce se primește sau se oferă în mod gratuit; dar. [< fr. cadeau]. (vezi DEX).. primesc 3 perechi de sosete, o tastatura, un parfum masculin si prezervative cu striatii – pentru placerea ei.. care este suma de plata, considerata impozit, si cum se calculeaza ?!?.. sunt curios..

.. momentan stau pe plaja si ma chinui sa imi dau seama ce inseamna la ei venit.. unii primesc vile de la mama, altele masini de ‘nshpe mii de euro de la Bote, iar altii platesc impozit pe sume derizorii.. si ce ziceati ca se mai aude de propunerea aia de lege pentru impozitarea bogatilor?.. exact.. nimic..

.. sistem bancar ?.. nema.. productie ?.. nema.. venituri ?.. nema.. dar noi impozitam, ca e pe gratis.. economie de piata ?!?.. buna gluma..

later..

Leave a Reply

