And then there were three..


.. i know, i know.. nu mi-ati dus dorul, nu ma cititi.. de ce naiba ma mai bag in seama ?!?.. pentru ca pot, pentru ca vreau si pentru ca imi place sa va oftic..

.. yep, i’m still alive.. desi, nu s-ar zice.. ca nu am mai aruncat neste gramatica inspre blogu’ asta de ceva vreme.. e, ce sa zic, nu am o scuza bine compusa – cu intriga, desfasurarea actiunii, punct culminant si final – pentru ca nu imi plac sf-urile, astfel ca nu imi bat capu’ sa le scriu.. morala?.. nu am scris ca nu am apucat – da, probabil as fi avut 5 minute pe seara sa scriu, dar decat sa debitez doar de dragul traficului, mai bine sforai io cuminte in bucata mea de pat..

.. sa ma scuze ala – unu singur citior fidel (sunt optimist acum) – ca nu am mai scris.. dar intre pregatiri de nunta, sesiune, restante, licenta, nunta propriu-zis si umblatura de dupa.. dreq o mai apucat sa mediteze la nemurirea sufletului si transcenderea lui prin univers..

.. e adevarat ca blogu’ l-am neglijat, dar nu i-am uitat importanta si motivul pentru care i-am dat viata.. sau macar momentul.. si iata-l pe micutz la 3 anisori.. au zburat intr-o doara.. vorba aia, time flies when you’re having fun.. intre prostii de zi cu zi si cei mai speciali.. intre politicieni si vedetisme.. intre curve proaste si macho-meni pseudo-intelectuali.. intre tineri si batrani – prosti deopotriva.. injuraturile, acronimele si urarile de bine au curs lant si necontenit, precum apa pe Dunare.. si bine a fost.. dar calm, calm, nu disperati..

.. urla lumea la mine, ca acu’ e gata.. m-am insurat, trebuie sa dispara misoginismul.. ma fac cuminte, ascultator, roz si pasnic.. are you fucking kidding me ?!?..

.. momentan fug in luna de miere, sa ne-o punem ca disperatii si sa savurez partea frumoasa a casatoriei.. stiti vorba aia.. casatoria e ca un butoi de cacat cu un strat subtire de miere deasupra.. e, ma duc sa imi mananc mierea.. sau sa o ling – dupa caz.. ca atunci, cand incepe cacatul, sa am energie si dispozitie sa va scriu despre asta.. si despre alte chestii ce mai imi trec prin bostanu’ asta chel al meu – intitulat cap – ca si pana acum.. nimic mai mult, nimic mai putin..

.. inca nu stiu daca-mi iau hardughia in spate si o duc cu mine la mare sa va stresez de acolo.. dar va asigur ca mai am multe de zis, si le voi zice.. oricat de tare v-ar deranja, oricat de putin trafic as avea.. asa ca, articolele alea lungi si indelung ignorate vor aparea mai incolo..

later..

One thought on “And then there were three..

  1. Dragul de el, ca si tine e aici sa ne ” chinuie “.😀
    Bla bla bla ………..
    La muuuuuuuulti ani piticule!!Fie ca stapanul tau sa aiba ( mai ) multa grija de tine.😀

    Like

Leave a Reply

