Sibian..


.. no, si stau pe twitter.. si o ‘donsoara cool se trezeste sa se milogeasca sa i zica cineva cum sa ajunga in Bucuresti – nush unde anume, am uitat – asa ca m-am decis sa ii las un link cu locatia respectiva pe Google Maps, cu adresa si cu ideea cum ca.. e chiar usor sa intrebi pe cineva cum ajungi acolo, fie ca e pieton, taximetrist, etc.. si iacata, draga, ca firava domnisoara s-a simtit jignita.. m-a sfatuit sa nu mai o fac pe disponibilul, sa imi vad de treaba mea sa nu mai fac pe saritorul, si a incheiat sirul de injuraturi cu.. sibianule.. si aia chiar mi-a umplut paharul..

.. in primul rand – facerea de bine e futere de mama – aia stiam si eu si voi de multa vreme, dar din cand in cand tine cineva neaparat sa intareasca ideea..

.. in al doilea – cine pizda matii te-o facut asa lenesa, si de ce?.. e chiar asa greu sa te descurci prin Romania?.. sau voi nu aveti net sa cautati adresa, si gura sa intrebati pe acolo, live?.. chiar asa puturosi au ajuns oamenii incat trebuie sa li se dea mura in gura totul?.. vai, nesimtitul de mine, am pus fata sa intrebe lumea, cum am indraznit ?!?.. ar fi vrut probabil sa o transport pana acolo in carca, sau cu limuzina.. nu stiu de ce, dar astfel de proaste nesimtite vor fi inventatoarele insignei de teleportare.. proasta, clar.. si nesimtita ca.. da, am cheltuit 30 de secunde sa ii raspund proastei la cerinta, si ma ia de sus.. ca de.. ele e multe si destepte..

.. si in al treilea – care pula mea e treaba cu sibienii ?!?..

.. am observat ca a fi sibian a ajuns o notiune cu o multitudine de conotatii – in functie de prostu’ care o scoate pe gura..

  • de obicei, majoritatea taranoilor astora care au venit pe ci si au cumparat tot, schimband cocioaba cu vila si caruta cu beemve se lauda ca-s sibieni.. il intrebi de unde e, si zice ceva de genu’ – rasinari.. apai, pula mea, stiam ca s-o extins sibiul, dar nici chiar in halu’ asta.. deci atunci, rasinari e noul hipodrom3, si hipodrom3 e acum central.. ma leshi?..
  • apoi, aia care chiar sunt sibieni – in sensul ca s-au nascut aici – da’ nu au alte realizari sau chestii pozitive de zis despre ei, o tot dau pe aia, una si buna.. el e sibian.. si ce daca?.. nu e meritul tau, e a lu’ mamica-ta.. o avut tupeul necesar incat sa fete la sibiu, cu restul catelelor din maternitate.. ca ea e sibianca, sau e de la tara, nu conteaza.. e meritul ei.. tu ti-ai scos capul prin vagin, ai tras aer in plamani si ai inceput sa urli ca esti sibian.. ia, inghite-ti placenta acolo, si lasa-neee..
  • si, mai sunt turistii – astia merg peste tot pin tara, si se asteapta sa fie tratati de 2 ori mai bine ca restu’.. sa primeasca respect si incredere.. ca ei e sibieni – cati pula mea de sibieni mai stiti voi?.. eu ii pot numara pe degete.. avem indieni, chinezi, nemti, francezi.. avem olteni ramasi aici dupa facultate, avem bucuresteni veniti aici “in provincie” la lucru, avem moldovence venite la maritat.. si toti astia au masinutze scumpe cu numere de sibiu, si merg tantzosh pe centru.. ete pula..
  • si cand dreq a ajuns a fi sibian injuratura?.. si tocmai de la astia care nu sunt.. ce inseamna?.. adica, stiu ce inseamna cand zici “bey oltene”, sau “tuh moldoveanco”.. dar sibianule?!?.. inca astept lamuriri..

.. in ceea ce ma priveste, nu ma simt deloc – poate-s nesimtit.. cel putin cu asemenea oameni, asa trebuie sa fi.. eu sunt sibian, aici m-am nascut, parintii mei la fel.. am fost educat asa cum trebuie – desi fata de specimenele astea nu o arat, ca nu am de ce.. si asa nu stiu aprecia.. asa ca daca ma fac astia sibian, nu ma afecteaza in nici un fel..

.. dar intre timp, pana ma faci sibian.. de ce nu te duci tu in pizda matii de unde ai venit ?!?.. te-am chemat eu aici?.. nu iti place?.. nu iti plac sibienii?.. e democratie.. e dreptu’ tau.. dar atata timp cat vi la mine in oras sa faci studii, sa cauti job, sa cauti sot, whatever.. tine-ti gura ca ti-o rup.. si, daca tot nu iti place de noi..

later..

3 thoughts on “Sibian..

  1. pai normal sibianule🙂 ce te bagi tu? daca domnisoara nu stie sa ceteasca acolea harta ce vrei? ori tu ai impresia ca toata lumea a participat la orele de geogafie

    Like

Leave a Reply

