Tampitule..


.. asa m-am saturat de tine.. asa m-am saturat, de ti-as da tot cu frana de mana dupa ceafa.. da da, tu tu.. nu te uita.. cu tine vorbesc tampitule..

.. nu stiu cine ti-a dat carnetul de conducere, si pe ce considerente.. nu stiu cine ti-a fost instructor, si cat de “sofer” era ala.. nu stiu ca ce chestie ai primit tu cadou masina de 90 de mii de euro, cu “lamuie” in geam.. dar toti astia care au ajutat ca tu sa ajungi in spatele volanului, pe drumuri publice, i-as aresta pentru complicitate la tentativa de omor..

.. tu de abia iti gasesti bucile fara harta si scula fara oglinda.. de abia nimeresti papucul care trebuie in piciorul care trebuie si singurul motiv pentru care mai gasesti pizda e pentru ca miroase.. si tu.. tu te vrei sofer ma?..

  • tu – copil naiv ce crezi in teleportare – care depasesti in curba, in oras, pe dubla linie continua, cand ma vezi ca mai am 10m pana la tine?..
  • tu – adolescent erect – care, cand se face verde, si stai si te uiti dupa tzatze, timp in care eu numar secunde.. dar daca esti tu in spatele meu, claxonezi in prima microsecunda de verde?..
  • tu – fan al britanicilor – care depasesti pe interior, ca ai intalniri importante la care trebuie sa ajungi?..
  • tu – visator cu geluite bretoane – care stai cuminte la stop.. te uiti la mine cum vin, si cand ajung langa tine, mi te arunci in fata?..
  • tu – superman al soselelor – care, cand altii opresc la trecere de pietoni treci ca nebunu’ la cativa centimetri de batrani, femei, copii.. da’ ce credeai, ca oprim sa savuram nuanta vopselei?..
  • tu – cel ce mesteci in benzina – care te vezi in ditamai hardughia galbena pe care scrie transport in comun, si te bagi peste tot, in graba, ca tot satul pe mamica-ta?..
  • tu – taurash furios – care, desi culoarea semaforului arata rosu, dai inainte?.. tot inainte?..
  • tu – v.i.p. al comunei – care, oricand, oriunde ai fi in trafic, esti la mobil, si cu mana stanga faci totul?.. ca si acasa..

.. tu, ala ma.. tampitule.. daca vrei sa te sinucizi, eu nu te pot opri – si toate zeitatile mi-s martore, ca nici nu intentionez – asa ca, fa-o.. ia un glont in gura, sfoara de gat, cum vrei tu.. fi original, ca te premiem.. post-mortem.. dar nu mai lua si pe altii cu tine, da-te dreq.. si pleaca de pe soselele patriei inapoi pe camp, unde ti-e locu’..

later..

2 thoughts on “Tampitule..

  1. 😆 Breh, m-am cocoșat de la atâta râs.
    De unde le mai scoți, nene?

    Dar să știi că îți dau dreptate. Mulți teribiliști circulă pe șoselele patriei. Dacă ai vedea ce fain se circulă pe la danezi, cam cu încetinitorul recunosc, dar lasă că așa-i mai bine. Primele dăți când am condus aici o făceam în stilul mai agresiv cu care mă obișnuisem în România. Dar am văzut că la ei totul e molcom, calm și m-am cam dat după ei. Însă tot mă mai enervez câteodată când trebuie să merg cu 40 la oră din cauză că nu pot trece de un șofer prea prudent.

    Like

    1. .. asa asa, razi, ca nu te opreste nime’.. si nu uita sa faci sport pentru cocoasa aia.. de scos, nu stiu de unde :))..
      .. pe acolo trebuie sa recunosc ca nu am ajuns.. dar din ’90 sunt tot prin Germania, si asa e si acolo.. imi place la nebunie.. sunt foarte corecti, si atenti.. iar Politia isi face treaba, asta in timp ce se poarta frumos.. nu se compara cu Romania..

      Like

Leave a Reply

