Jazz, here we come..


.. n’apai, am luat si bilete.. nu pentru toate serile, din motive simple.. e al dreq de scump..

.. anu’ trecut biletele complete au fost 30 ron, alea cu reducere 15.. anu’ asta alea complete sunt 50 lei, cele cu reducere 25.. ca sa vezi ce scump e sa ai timpane fine.. si daca asta nu e destul, batjocura cea mai misto a organizatorilor a venit cand m-am dus sa iau biletele.. si anume.. biletele cu reducere – pentru studenti si pensionari – au fost limitate de catre organizatori undeva la 25.. si alea 25, sunt amplasate in fundul salii, unde e greu sa vezi sau sa auzi ceva, cu atat mai mult pentru pensionari.. si nu inteleg, ca doar subventionarea aia – ca asta inseamna cu reducere, subventionat de stat – chiar de acolo vine, de la stat.. adica, tot de la noi.. de ce ar trebui timpanele mele sa sufere pentru asta?..

.. din cate stiu, Schmidt e organizator – cretul ala simpatic, care tine monoloage in fiecare an, inainte de concerte.. e, am eu un scurt monolog pentru tine Schmidtule – esti un nesimtit mey, oriunde ai fi.. si iti urez sa ai parte de acelasi tratament cand vrei tu din tot sufletul sa ajungi la un eveniment.. acum inteleg de ce te huiduiau anul trecut in ultima seara a festivalului.. promit sa fac si eu la fel anul asta.. oricum, nu iti permit sa imi strici fericirea.. merg la jazz, si mi-e bine si ma doare-n cur de tine.. hai sictir si aduceti muzichia.. jazz on.. later..

Leave a Reply

