Police..


.. ma, si i-am zi lu Co.. i-am zis de dupa-masa.. ca ziua nu se va termina fara sa ma opreasca vreun politai.. si asa a fost..

.. acu, tarziu.. era trecut de unu juma’.. chiar pe langa casa, se dau grabiti dintr-un logan cu girofar doua organe – nu mentionam de care – si se ajita sa ma traga pe dreapta.. pe mine ?!?..

.. cred ca sunt singurul care mai respecta tot ce e de respectat.. merg cu maxim 50, nu vorbesc la mobil, acord prioritate, nu beau la volan.. si culmea, tot pe mine ma opreste.. cred ca e exemplu’ din ala de logica politieneasca, stii?..

– ba, ui la asta.. merje cu 40.. trebuie ca are ceva de ascuns..

.. cand mergeam mai linistit, nici dreq pe sosele, sprijinit asa, cuminte, pe tetiera, ma opreste astia.. da, ma opreste.. na, imi verifica actele, alea alea.. si apoi vine cu intrebarea magica.. o stiti nu???

– ati consumat bauturi alcoolice ?

.. pai ma boule.. si iertare sa imi fie daca jignesc bietul animal.. cum dreq ma intrebi asa ceva?.. e vreunul care zice ca.. da?.. eu sunt chiar curios.. crezi ca daca as fi baut, iti marturiseam?.. ori imi pui fiola, ori nu.. dar lasa-ma dreq in pace.. dupa ce ca ma deranjezi la ora asta, si imi intrerupi piesa de la radio, ma iei si cu intrebari din astea de flori, fete si baieti..

.. si nu, nu ma deranjeaza controlul.. sa controleze domne.. sa ii opreasca pe toti.. dar o fac?. pai nuuu.. ca ala il stie pe sefu’.. pe alalalt il stie el.. si ui tot asa.. toata ziua buna ziua, toti shmecherasii trec cu 80 la ora pin oras, trec chiar si pe rosu, vorbind la mobile, etc. etc. etc. lista poate continua.. si nu ii opreste nici dreq.. pe mine cred ca in ultimele 3 luni m-a oprit macar de 5 ori.. si asa se numeste ca si-au facut datoria.. mai nou, am auzit ca li s-a impus norma.. de 10 amenzi.. dar nu am retinut.. pe zi, pe saptamana.. nu stiu.. dar oricum, misto idee.. orice ar fi, el trebuie sa isi faca norma, altfel nu primeste salar.. asa stie seful politiei sibiu sa isi faca treaba.. frumos..

.. io ii rog pe bravii angajati bugetari – dada, asa e.. ei isi iau banii din buzunarul nostru – daca tot vor sa ma futa, sa nu ma mai ia cu amabilitati, vraja, perle si blabla.. sa ma traga pe dreapta.. sa imi zica sa imi dau jos nadragii si sa se puna pe treaba.. macar stiu o treaba..

later..

2 thoughts on “Police..

Leave a Reply

