1 mai..


.. am de lucrat la proiecte.. am de aranjat nimicuri pentru nunta.. am o droaie de nimicuri pe cap.. dar ma doare la patina.. azi mi-am luat liber de la toate.. si nu neaparat pentru ca e 1 mai, dar e bun pretextul :))..

.. imi place ca toti fraierii s-au inghesuit aici, pe langa oras, la traditionala iarba verde.. unde se pun unu’ langa altu’, isi miros besinile si isi asculta onversatiile in timp ce se holbeaza la femeia celuilalt.. dar de data asta nu ma iau de ei.. nu, nu o fac.. e ziua libera.. dar totusi, la mai mare.. mie imi convine ca e gol si liniste prin oras.. in parc era aproape pustiu.. am alergat si nu prea aveai ce ocoli.. era doar grupul de copii la leagane, savurand vremea asta frumoase in timp ce isi fac prieteni noi instantaneu..

.. e soare, cald. liniste.. ce sa ceri mai mult?.. pai momentan savurez si eu lapticul meu rece.. dupa care inotam putin in cada.. ca diseara cine stie ce mai fac.. nu am planuri, si nu ma intereseaza.. dar in casa nu stau.. si va sfatuiesc sa faceti la fel.. o zi buna la toata lumea, si distractie faina.. later..

2 thoughts on “1 mai..

  1. Mda. Tipic romanilor. Se inghesuie toti prin paduri sau alte locuri amenajate pentru facut gratar, asculta muzica la maxim (cazul grav e cand auzi manele), beau pana nu mai pot, iar cand pleaca lasa in urma…cocina! Dar asta-i romanul: porc. Si cum porcilor le place sa traiasca in mizerie…. Asa ne-am obisnuit, si asa continuam. E mai comod astfel pentru unii. E trist ca din cauza lor suporta si partea civilizata.

    Like

    1. pai sti si tu cum e.. democratia e valabila pentru majoritate.. restu’.. sa-i ia dreq.. cui ii pasa?..

      Like

Leave a Reply

