La plaja..


.. si eu, si voi.. am observat pe masura ce au trecut anii, si “democratia” si-a facut simtita prezenta, cum asa zisele libertati au fost luate in primire de toata lumea.. eu unul zic ca, de fapt, si-au dat in petec romanii.. erau al dreq de prosti pe vremea lu’ ‘Nae, doar ca ala ii tinea in frau, ca pe neste bovine in tarc.. cum a dat ortu’ popii, a inceput involutia, a carei efecte le vedem peste tot.. trebuie numai sa deschidem ochii..

.. in particular, ma refer acuma la articole de plaja.. intai au fost costume de baie normale, apoi bikini, apoi sutiene micute, apoi topless, apoi tanga.. what’s next?.. ia ui aicea..

.. va place?.. mie nu..  na, si daca le faci curve, se supara..

.. pai in primu’ rand, plaja e un loc public.. nu exista o lege legata de decenta in public?.. ce pula calului faci goala pe plaja?!?.. du-te dreq la nudisti, ca doar eu nu am chef sa stau cu fofo a ta la mine in moaca, asa.. gratuit si nesolicitat..

.. si da, esti goala.. pe mine nu ma impresioneaza ca ti-ai tras un snur sintetic prin pizda ca sa ti-o maseze, si sa mi-arati formele buzelor tale.. ai 3 pete microscopice de culoare, care acopera poate 1% din suprafata corpului.. esti goala.. asa de goala, ca si prostituatele se uita la tine si zic:

– fata, pune dreq ceva pe tine, ca ma lasi fara paine..

.. ma fetelor, nu credeam ca puteti merge mai jos, dar ati tinut neaparat sa imi dovediti ca ma pot insela.. ati ajuns la stadiul de antropoid.. goale pusca prin lume, in cautare de un madular tare.. diferenta e ca, pe voi, madularul nu va multumeste.. va trebuie bani, toale, case, masini, etc. etc.. a, si sa nu uitam.. complimente.. multe, multe complimente..

.. eu unul, ma gandeam.. daca vad din’astea pe plaja – da, am zis din’astea, pentru ca sunt neste jucarii sexuale ambulante, dupa vointa lor, nu a mea – asa.. cum dreq le strig?.. si ce complimente sa le fac?.. e, am gasit o superoferta.. doua la pret de una.. ia ui aici compliment:

– tu pizda!.. da buna mai esti !

.. a, si ca sa lamurim.. eu nu cred ca exista vreo femeie serioasa pe planeta asta care sa poarte asa ceva.. numa’ na, cum asa ceva nu mai exista.. e tot o pizda peste tot..

later..

10 thoughts on “La plaja..

  1. SUNT FEMEIE … SI CU TOATE ASTEA , MA ORIPILEAZA CEEA CE VAD IN ACEASTA POZA … !
    PARE INCREDIBIL , BA CHIAR EXECRABIL SI INACCEPTABIL …
    TOTUSI SPER SA FIE O FACATURA DE FOTOSHOP SI NU REALITATE COTIDIANA… ALTFEL CONSIDER CA AR TREBUI CREATA O LEGE SI PENTRU DECENTA FIZICA IN PUBLIC … SAU REINVIAT CEAUSESCU… HAHAHA!
    DANA

    Like

  2. :)) ce ma gandesc io e k :“ mai alea cad stau sa se bronzeze pe “burta“,,,,,,tin picioarele sus nu(genunchii“…..poi kum deq sa`i acopere ata aia *****??? :-??…. tarfe penale ce sunt… mie scarba..se pula mea!! :-& nu m`ash fute k una d`aia… nici sa`mi dai 1000 de euro imputitele drq

    Like

    1. ma, nu minti.. de futut, le-ai fute.. ca si restu tipilor ce le vad pe plaja :)).. vorba aia, si maimutele se reproduc :))..
      ideea era.. ce fel de femeie trebuie sa fii sa porti asa ceva?..
      eu unul sunt convins ca sunt timide si virgine..

      Like

    1. bey, cum dreq sa nu sune pedofil?.. ai 3 tipe cu mizda despartita de un snur textil achizitionat de la raionu’ de copii.. cu care sexcita primatele paroase de pe plaja..

      Like

Leave a Reply

